El tinent d'alcaldia de Seguretat de l’Ajuntament de Barcelona, Albert Batlle, ha afirmat que la ciutat està passant un estiu sense “incidents greus”, tot i la presència massiva de turistes. En una entrevista a La Vanguardia, Batlle ha recordat que l’arribada de turistes atrau aquelles persones que es dediquen a dur a terme "activitats il·lícites" i ha descrit els mesos estivals d’enguany com a "relativament bons".
El tinent també parla del districte de Ciutat Vella, el qual sosté que concentra "bona part de la problemàtica social de la ciutat". "És en un lloc que s’ha de tractar amb especial atenció, per això ens estem reunint amb veïns i comerciants per veure com n’abordem la millora", explica.
Entre les principals preocupacions, afirma que "s’ha de prestar atenció a la rehabilitació d’habitatges, frenar els monocultius comercials i lluitar contra la droga i les ocupacions delinqüencials lligades al narcotràfic”. Temes que també poden afectar en certa manera el “conjunt del país” i, per això, demana la corresponsabilitat de la Generalitat i dels municipis metropolitans.
Batlle assegura que Barcelona viu un estiu «sense incidents greus» tot i la presència massiva de turistes
El tinent de Seguretat avisa que Ciutat Vella concentra “bona part de la problemàtica social” de la capital catalana
ARA A PORTADA
-
Romero manté que no retirarà els pressupostos, però ERC que assegura que ho negocien per evitar una derrota Bernat Surroca Albet
-
-
-
Font no llança la tovallola per presidir el Barça: «La vida ens oferirà una altra oportunitat» Neus Climent
-
Les obres de l'R2 se sumen als talls de línies vuit setmanes després de l'accident de Gelida Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
20 d’agost de 2023 a
les 17:17
Actualitzat el
20 d’agost de 2023 a les
17:21
Et pot interessar
-
Societat
Tot passa a l'escola
-
Societat Som Habitatge alerta que la regulació del lloguer de temporada té articles inconstitucionals
-
Societat
Bon Preu busca 650 treballadors per als seus supermercats
-
Societat
El front educatiu es complica: l'acord minoritari es converteix en l'única certesa en plenes protestes
-
Societat
La placa dedicada al creador de l'estelada reapareix a Wallapop després de vuit anys
-
Societat El pla alternatiu de transport durant les obres del túnel del Garraf
