Bozal evangelitza les internes de Wad-Ras

"No oblideu la família i abandoneu les drogues" clama la consellera de Justícia

Publicat el 08 de març de 2011 a les 18:00
Bozal a la presó de Wad-Ras clamant a les internes que tornin al camí de la "vida normal". Foto: Pol Solà

Evangelització social en el dia de la Dona Treballadora. Amb aquesta sensació s'han quedat les preses de Wad-Ras, la presó barcelonina de dones, després de la visita rebuda aquest dimarts de la consellera de Justícia, Pilar Fernández Bozal.

La polèmica consellera ha demanat a les internes que aprofitin les "oportunitats" que els dóna la presó per no caure altre cop en la delinqüència quan surtin del centre i es puguin reintegrar a la vida "normal".

 Commemorant el Dia de la Dona Treballadora, Bozal ha visitat el centre i ha reconegut a les preses l'esforç per cuidar de la família, sobretot les que tenen fills, tot i estar internes i a les drogodependents els ha animat a utilitzar els recursos psicosocials i mèdics que tenen a l'abast per deixar les drogues.