La policia ha detingut aquest dissabte al nucli costaner de la Pineda, a Vila-seca (Tarragonès), el membre d'ETA Zugaitz Izaguirre Ameztoy, condemnat per l'Audiència Nacional a set anys de presó per integració en banda armada.
L'arrest s'ha produït com a conseqüència d'una ordre de recerca, detenció i ingrés a presó dictada per la secció tercera de la Sala Penal de l'Audiència Nacional. Izaguirre, de 29 anys i nascut a Oiartzun (Guipúscoa), ja havia estat arrestat l'any 2003 per agents de la policia de l'Estat en una operació contra l'aparell de captació d'ETA.
En la detenció de l'etarra hi han participat agents de les brigades provincials d'informació de Sant Sebastià, Tarragona i Barcelona.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’agost de 2010 a
les 14:27
Et pot interessar
-
Societat
Sant Miquel del Fai tanca almenys fins dimarts per risc de despreniments per pluja intensa
-
Societat Un accident de trànsit a Mataró entre cinc turismes i una motocicleta acaba amb almenys vuit ferits, un crític
-
Societat
Educació parla ara d'una «confusió» per justificar el fiasco de les proves PISA
-
Societat Adif dona per reparat l'esvoranc de Montcada
-
Societat
Els socorristes reclamen més recursos davant l'augment dels ofegaments: «Ens sentim desemparats»
-
Societat
Catalunya i el Vietnam reforcen la cooperació en innovació amb un nou acord empresarial
