La policia ha detingut aquest dissabte al nucli costaner de la Pineda, a Vila-seca (Tarragonès), el membre d'ETA Zugaitz Izaguirre Ameztoy, condemnat per l'Audiència Nacional a set anys de presó per integració en banda armada.
L'arrest s'ha produït com a conseqüència d'una ordre de recerca, detenció i ingrés a presó dictada per la secció tercera de la Sala Penal de l'Audiència Nacional. Izaguirre, de 29 anys i nascut a Oiartzun (Guipúscoa), ja havia estat arrestat l'any 2003 per agents de la policia de l'Estat en una operació contra l'aparell de captació d'ETA.
En la detenció de l'etarra hi han participat agents de les brigades provincials d'informació de Sant Sebastià, Tarragona i Barcelona.
ARA A PORTADA
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 14 d’agost de 2010 a les 14:27
Et pot interessar
-
Societat La discriminació contra el col·lectiu LGTBI+ es triplica en els últims deu anys a Catalunya
-
Societat El TSJC avala l'eutanàsia d'una jove catalana però permet al seu pare seguir-hi recorrent en contra
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluja a tot Catalunya
-
Societat Collboni defensa que «no hi cap ni un turista més» a Barcelona
-
Societat La curiositat que fa única la llengua de signes en català
-
Societat Un equip català desenvolupa el primer biomarcador en sang capaç d’anticipar la progressió de l'Alzheimer