Contra la sobredosi d'enciam i el Photoshop

Una campanya de la cadena de moda H&M amb Beyoncé en biquini pateix una contracacampanya feminista

Publicat el 12 de maig de 2013 a les 18:45
Missatge clar per als homes que s'encanten amb el cos 10 de Beyoncé a Barcelona Foto: Nació Digital

El 90% de les dones pateixen cel·lulitis. No importa la seva raça o la seva edat. Tampoc les hores que es passin al gimnàs. Ni la relació que mantinguin amb el bisturí. I els pits, si no és que reben l'ajuda de la silicona, no s'aguanten en suspensió sense caure ni un sol mil·límetre. Si trobeu una dona així, que se suposa que formaria part d'aquest 10% que ningú no ha conegut, poden passar dues coses: si sou una dona, sabreu que la dona en qüestió podria morir de sobredosi d'enciam, tenir una mala llet insuportable -no només alguns dies del mes-, i si és una imatge, haurà estat retocada amb Photoshop. Si sou homes, quedareu embadalits pensant-vos que aquesta senyora és d'allò més normal.

Doncs bé, la cadena de moda H&M ha triat la guapa Beyoncé per presentar la seva línia de bany. Exuberant com la que més, obliga a mirar-la fixament quan hom passa per davant d'un dels plafons on s'anuncia la col·lecció. Com el que apareix a la imatge, d'un carrer del centre de Barcelona. 

Per evitar que cap home de la ciutat pugui ser víctima de l'engany, algú ha escrit un missatge aclaridor: "Mentida: les ties no som així". Per la signatura, amb tres símbols de la dona, intuïm que es tracta d'una campanya feminista destinada a socórrer els homes que, innocents, s'acaben empassant totes les campanyes publicitàries.