Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat poc després de les set de la tarda l'incendi de vegetació de Batea (Terra Alta). Segons informa el Cos d'Agents Rurals (CAR), el foc ha cremat una superfície total de 3,94 hectàrees de terreny (2,6 d'arbrat, 1,2 de matoll i 0,14 agrícoles).
L'incendi, que s'ha declarat a tres quarts de quatre de la tarda, s'ha localitzat a la pista forestal del Salfuru, entre Batea i Caseres. Fins a una vintena de dotacions terrestres i cinc mitjans aeris dels Bombers han treballat en l'extinció de les flames treballen en l'extinció de les flames. A més dels Bombers, també han treballat 5 patrulles dels Mossos d'Esquadra, 5 vehicles del CAR i 2 ambulàncies del SEM.
14 dotacions dels Bombers (una d'elles aèria) continuen remullant tota la zona afectada per l'incendi per tal d'evitar possibles revifalles.
Controlat un incendi a la Terra Alta que ha cremat 4 hectàrees
El foc s'ha localitzat en una pista forestal
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juliol de 2013 a les 18:19
Et pot interessar
-
Societat Bonet lamenta el manteniment de la vaga de socorristes en un moment «crític» i apel·la a la «responsabilitat»
-
Societat Dos turistes de 18 anys apallissen un avi i el seu net a Mallorca
-
Societat Els socorristes de Barcelona mantenen la vaga després de rebutjar la nova proposta de l’Ajuntament
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 d'agost
-
Societat Detenen dues persones que havien marcat uns pisos a Sant Gervasi per entrar a robar
-
Societat El temps d'aquest divendres 8 d'agost: estabilitat abans d'un nou augment de les temperatures