Els Mossos d’Esquadra han denunciat aquest divendres cap a les deu de la nit 23 persones de nacionalitat francesa que feien una festa en una casa rural al nucli de població de Bellestar, que pertany al municipi de Montferrer i Castellbò (Alt Urgell). Un veí de la zona ha informat que es feia una celebració il·legal i, en arribar al lloc, els agents han comprovat que els joves tampoc complien amb les mesures de seguretat com portar la mascareta o respectar la distància.
Per aquesta raó, la policia catalana ha denunciat als participants de la festa per incomplir les mesures restrictives imposades pel Govern per tal d'evitar contagis per covid-19 i ha proposat una sanció administrativa pel propietari per permetre el lloguer de la casa.
[plantillacoronavirus]
Denuncien 23 francesos que celebraven una festa en una casa rural de Montferrer i Castellbò
Societat
La policia catalana proposa una sanció administrativa pel propietari per permetre el lloguer
ARA A PORTADA
-
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
-
Societat Tres ferits en esfondrar-se el fals sostre de l'estació de Rodalies de Fabra i Puig a Barcelona Pau Espí Solé
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
Publicat el
30 de gener de 2021 a
les 15:31
Et pot interessar
-
Societat
Un nou estudi desmenteix part de l'informe PISA: l'alumnat privilegiat no empitjora més que la resta
-
Societat
El jutge deixa a un pas de judici el CEO de Glovo per un delicte contra els drets dels treballadors
-
Societat
Oques Grasses posa a la venda «les últimes entrades» per al seu comiat a l’Estadi Olímpic
-
Societat
Els Mossos defensen la infiltració en una assemblea docent i es neguen a demanar perdó
-
Societat
Ayuso topa amb el rebuig ciutadà al The District en la inauguració a Madrid
-
Societat
Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas
