Una nova festa il·legal congrega centenars de persones en uns terrenys d'una masia de Torà. La rave al municipi segarrenc se suma a la que des de divendres està en marxa en una zona boscosa de Sarral (Conca de Barberà), a uns 50 quilòmetres de distància.
En ambdós casos, la festa va començar divendres al vespre i aquest diumenge encara dura. A Torà s'hi congreguen entre 400 i 500 persones i els Mossos d'Esquadra han habilitat un dispositiu per evitar que se n'incorporin més. És un dispositiu similar al de Sarral, on s'han detingut dues persones.
L'alcalde de Torà, Magí Coscollola, ha explicat a l'Agència Catalana de Notícies que és la tercera vegada que es troben una festa al camp d'aquestes característiques i que no volen que es repeteixi. Per això, estudien mesures com "tallar el camí perquè no puguin accedir-hi". Les dues altres rave van tenir lloc al mateix espai fa uns dos mesos.
Coscollola creu que ha contribuït a atreure aquestes aglomeracions que el passat setembre van arranjar el camí d'accés seguint criteris de gestió forestal sostenible, que obliguen a una amplada de quatre metres de via, la qual cosa facilita l'accés de vehicles. Segons ha dit, el dispositiu dels Mossos està en marxa des de divendres i es limita a vigilar l'accés i a controlar la tinença de drogues.
Detecten una nova «rave» amb centenars de persones, ara a la Segarra
La festa il·legal se suma a una altra que des de divendres està activa a la Conca de Barberà
ARA A PORTADA
-
Estigmatització o seguretat: la prova dels Mossos a l'escola topa amb la comunitat educativa Gerard Mira
-
Quatre dels 14 instituts del pla pilot per desplegar mossos de paisà es neguen a participar-hi Redacció
-
-
-
El Parlament estudia accions legals contra un diputat de Vox per racisme cap a Najat Driouech d'ERC Redacció
Publicat el
19 de febrer de 2023 a
les 21:03
Et pot interessar
-
Societat
Càrregues i llançaments d’objectes contra els Mossos al consolat d’Israel a Barcelona
-
Societat
Els usuaris consideren "desencertada" la fi de la gratuïtat de Rodalies
-
Societat
Llargues cues i accidents en l'operació sortida del pont de maig
-
Societat
Rodalies tornarà a ser de pagament a partir del dissabte 9 de maig
-
Societat
Barcelona es queda sense llum per una avaria tècnica que ha afectat milers d’usuaris
-
Societat
L'Audiència de Barcelona reobre el cas de l'incendi a la mesquita de Piera
