Una nova festa il·legal congrega centenars de persones en uns terrenys d'una masia de Torà. La rave al municipi segarrenc se suma a la que des de divendres està en marxa en una zona boscosa de Sarral (Conca de Barberà), a uns 50 quilòmetres de distància.
En ambdós casos, la festa va començar divendres al vespre i aquest diumenge encara dura. A Torà s'hi congreguen entre 400 i 500 persones i els Mossos d'Esquadra han habilitat un dispositiu per evitar que se n'incorporin més. És un dispositiu similar al de Sarral, on s'han detingut dues persones.
L'alcalde de Torà, Magí Coscollola, ha explicat a l'Agència Catalana de Notícies que és la tercera vegada que es troben una festa al camp d'aquestes característiques i que no volen que es repeteixi. Per això, estudien mesures com "tallar el camí perquè no puguin accedir-hi". Les dues altres rave van tenir lloc al mateix espai fa uns dos mesos.
Coscollola creu que ha contribuït a atreure aquestes aglomeracions que el passat setembre van arranjar el camí d'accés seguint criteris de gestió forestal sostenible, que obliguen a una amplada de quatre metres de via, la qual cosa facilita l'accés de vehicles. Segons ha dit, el dispositiu dels Mossos està en marxa des de divendres i es limita a vigilar l'accés i a controlar la tinença de drogues.
Detecten una nova «rave» amb centenars de persones, ara a la Segarra
Societat
La festa il·legal se suma a una altra que des de divendres està activa a la Conca de Barberà
ARA A PORTADA
-
Societat Com arribar al 6% del PIB en Educació? Caldria multiplicar per 1,4 el nou finançament Oriol March
-
Política El Govern admet que el 6% del PIB en Educació serà «gradual» i ho vincula al nou finançament Bernat Surroca Albet
-
Política El pacte d'Illa per rellançar l'educació no convenç ni els socis ni l'oposició Lluís Girona Boffi
-
-
Publicat el
19 de febrer de 2023 a
les 21:03
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos conclouen que l'últim incendi a Collserola va ser provocat
-
Societat El Banc de Sang i el tramvia s'alien de nou per «sensibilitzar» els barcelonins
-
Societat
Restablerta la circulació de l'R4 entre Castellbisbal i Molins de Rei després d'un atropellament
-
Societat
Detenen un professor de Badalona i entrenador de la base del Joventut per assetjament sexual a dues menors
-
Societat
Catalunya projecta quatre terminals ferroviàries de mercaderies per al 2031
-
Societat
Catalunya pateix el nombre més elevat d'ofegaments mortals des de 2014
