Els Mossos van detenir el 23 de desembre un home, de nacionalitat espanyola i de 40 anys, per un delicte contra la seguretat del trànsit. La policia va rebre l'avís que un turisme circulava en sentit contrari fent maniobres temeràries a la C-155 entre els punts quilomètrics 13,5 i 15, en sentit Granollers.
Quan els agents van arribar al lloc, diversos testimonis i conductors que circulaven per la mateixa via havien fet aturar l'automòbil per evitar accidents. Els Mossos van fer les proves d'alcoholèmia al conductor, que va donar un resultat positiu d'1,08 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat, motiu pel qual se'l va detenir.
Detingut per conduir borratxo contra direcció a Granollers
Societat
Va donar un resultat positiu d'1,08 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat a la prova d'alcoholèmia
ARA A PORTADA
-
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat Tres ferits en esfondrar-se el fals sostre de l'estació de Rodalies de Fabra i Puig a Barcelona Pau Espí Solé
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
Publicat el
26 de desembre de 2014 a
les 11:44
Et pot interessar
-
Societat
Un nou estudi desmenteix part de l'informe PISA: l'alumnat privilegiat no empitjora més que la resta
-
Societat
El jutge deixa a un pas de judici el CEO de Glovo per un delicte contra els drets dels treballadors
-
Societat
Oques Grasses posa a la venda «les últimes entrades» per al seu comiat a l’Estadi Olímpic
-
Societat
Els Mossos defensen la infiltració en una assemblea docent i es neguen a demanar perdó
-
Societat
Ayuso topa amb el rebuig ciutadà al The District en la inauguració a Madrid
-
Societat
Alterat el servei de bus de Barcelona per la vaga dels treballadors de TMB
