Els Mossos d'Esquadra han detingut el lladre que aquesta matinada de dissabte va assaltar a punta de navalla una parella al metro de Barcelona per robar-los un rellotge de luxe. Segons ha avançat El Caso i ha confirmat l'ACN, l'incident es va produir pels voltants de les 00.30 hores a l'interior d'un vagó de la línia L2 entre Badalona i Sagrada Família.
L'arrestat, de 26 anys, va observar com duien un rellotge d'alta gamma i els va amenaçar amb una navalla. Les víctimes van resistir-se, donant inici a un forcejament que va acabar amb una de les víctimes amb diverses ferides lleus per arma blanca.
Altres usuaris del metro van avisar els serveis de TMB aconseguint que el pispa fos interceptat a l'estació de Sagrada Família. Se li atribueixen els delictes de robatori amb violència, intimidació, amenaces i lesions lleus.
Detingut per robar a punta de navalla un rellotge de luxe al metro de Barcelona
La víctima va patir talls en resistir-se al robatori

- Una estació del Metro de Barcelona -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de febrer de 2024 a les 15:18
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica