Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre menors d'edat per presumptament haver agredit una noia al Vendrell. Els fets han passat aquest divendres al vespre al centre de la capital del Baix Penedès. Segons la víctima, de 15 anys, quatre noies i un noi "d'extrema esquerra" van agredir-la "brutalment" per motius d'odi.
Fonts policials han detallat a l'Agència Catalana de Notícies que van detenir els quatre joves per un delicte de lesions i han obert diligències per esclarir els fets, mentre la causa és en mans de la Fiscalia de Menors.
La denunciant és filla de la cap de files del partit polític Som Identitaris (SOMI) al Vendrell, formació hereva de Plataforma per Catalunya.
Detinguts quatre menors d'edat per una agressió a una noia al Vendrell
Societat
La policia ha traslladat el cas a la Fiscalia de menors
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’agost de 2020 a
les 16:33
Et pot interessar
-
Societat
Rodalies es recupera a mitges després del caos pel temporal
-
Societat Tretze detinguts pels greus aldarulls al centre de Barcelona en acabar la manifestació per l’habitatge
-
Societat
El clam per l'habitatge es cronifica camí del 29-N: «Comença un nou cicle polític que diu prou»
-
Societat
En marxa la manifestació multitudinària a favor de l’habitatge a Barcelona
-
Societat
CCOO i UGT criden a la vaga general per l’habitatge just després de la convocatòria d’eleccions
-
Societat El Govern anuncia 75 milions d'euros per fer front a les conseqüències del temporal
