Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre menors d'edat per presumptament haver agredit una noia al Vendrell. Els fets han passat aquest divendres al vespre al centre de la capital del Baix Penedès. Segons la víctima, de 15 anys, quatre noies i un noi "d'extrema esquerra" van agredir-la "brutalment" per motius d'odi.
Fonts policials han detallat a l'Agència Catalana de Notícies que van detenir els quatre joves per un delicte de lesions i han obert diligències per esclarir els fets, mentre la causa és en mans de la Fiscalia de Menors.
La denunciant és filla de la cap de files del partit polític Som Identitaris (SOMI) al Vendrell, formació hereva de Plataforma per Catalunya.
Detinguts quatre menors d'edat per una agressió a una noia al Vendrell
La policia ha traslladat el cas a la Fiscalia de menors
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’agost de 2020 a les 16:33
Et pot interessar
-
Societat La indignació a Barcelona es regira davant l'assassinat de periodistes a Gaza
-
Societat El temps d'aquest dijous 14 d'agost: les temperatures tornen a enfilar-se
-
Societat Els Mossos obren una web per retornar els més de mil mòbils robats per una estructura criminal
-
Societat Un treballador d'EBRO mor després d'un accident laboral durant la descàrrega de xapa
-
Societat Avís preventiu per contaminació atmosfèrica a la conurbació de Barcelona
-
Societat Barcelona encara no té clar com cobrar la meitat de multes que imposa als turistes