La Guàrdia Urbana, els Mossos d'Esquadra i la Policia Portuària de Barcelona porten a terme aquest dilluns al matí un dispositiu contra el "top manta" al Port de Barcelona. Segons fonts municipals, l'operatiu ha començat a les set del matí quan els agents policials s'han instal·lat a les zones on habitualment es col·loquen els venedors ambulants impedint que iniciessin la seva activitat.
El dispositiu també té com a objectiu garantir la convivència i alliberar l'espai on es produeix la venda il·legal. D'altra banda, segons els Mossos d'Esquadra, l'operatiu està desenvolupant amb normalitat i no s'han produït incidents. Està previst que el Comissionat de Seguretat de Barcelona, Amadeu Recasens, doni més detalls de la intervenció aquest matí.
Dispositiu policial contra el «top manta» al Port de Barcelona
Societat
L'operatiu ha començat a les set del matí i hi participen Guàrdia Urbana, Mossos d'Esquadra i la Policia Portuària
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
09 de novembre de 2015 a
les 09:39
Actualitzat el
09 de novembre de 2015 a les
09:54
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat l’incendi forestal de Tírig després de tres dies actiu
-
Societat
El diari esportiu Relevo es refunda gràcies a una empresa que fomenta el sector del joc
-
Societat
Ordenen la retirada de sis models d'ulleres per veure l'eclipsi solar total
-
Societat
Barcelona culmina la reurbanització del carrer de Balmes amb més espai per als vianants
-
Societat
L’ICGC redueix de cinc metres a pocs centímetres el marge d’error del posicionament per satèl·lit
-
Societat
Un home dispara a l'aire després d'una discussió a l'Hospitalet de Llobregat
