Dos anys de presó és el preu que haurà de pagar un agent de trànsit dels Mossos per inventar-se una denúncia. Segons la sentència del Tribunal Suprem, el Mosso va denunciar un conductor per parlar per mòbil a l'autopista tot i saber que no era cert. De fet, l'agent, fora de servei, va discutir amb el denunciat en un centre comercial per un aparcament. Posteriorment el va denunciar per revenja. La sentència, que castiga un fet registrat fa sis anys, és molt dura i gosa comparar l'actitud del policia amb la "Inquisició".
Dos anys de presó per a un mosso que es va inventar una multa
L'agent va denunciar un conductor per "revenja"
ARA A PORTADA
-
-
-
Suspens general a les Matemàtiques de la selectivitat 2026: un 4,18 de mitjana i la més baixa en com a mínim una dècada Víctor Rodrigo
-
Joan Torrecillas, la millor nota de la selectivitat a Barcelona: «Tenir una bona xarxa de suport és important» Gerard Mira
-
Miquel Edo, la millor nota de la selectivitat a Tarragona: «Quan m'ho han dit em tremolava la veu i no m'ho creia» Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
18 d’agost de 2014 a
les 15:16
Et pot interessar
-
Societat
Trànsit limitarà la velocitat a 80 quilòmetres per hora per la revetlla de Sant Joan: l'AP-7, afectada
-
Societat
Un robatori de coure afecta la circulació de l'R3, mentre l'R14 recupera el servei entre la Plana-Picamoixons i Vinaixa
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
