La policia espanyola va detenir dimecres passat dos veïns de Lleida - J.R.E. de 28 anys, i de E.F.D. de 21 anys, tots dos veïns de la ciutat- per tràfic de drogues, a qui se'ls va confiscar 320 grams de cocaïna, 1.500 grams de cannabis, prop de 11.000 euros en metàl·lic, diverses llibretes bancàries amb un saldo conjunt de 66.000 euros, dos telèfons mòbils, un vehicle i una pistola amb la corresponent munició.
Segons fonts policials, els agents van dur a terme la investigació després de tenir informació que una xarxa subministrava cocaïna i haixix en sectors juvenils de la ciutat de Lleida. La investigació continua oberta i s’ha decretat el secret de sumari.
Dos detinguts amb dos quilos de drogues i 11.000 euros en metàl·lic
Els detinguts són veïns de Lleida i formarien part d'una xarxa de narcotràfic local.
Ara a portada
-
Economia Junts diu que el seu aval a l'informe de Competència dona arguments a Sánchez per frenar l'opa al Sabadell Bernat Surroca Albet
-
-
Política Ayuso, la creadora del nacionalisme madrileny que escalfa a la banda per dirigir el PP Tania Tapia Díaz
-
Política La CUP, un any després del 12-M: del declivi electoral a la negociació (puntual) amb el Govern Sara Escalera
-
Publicat el 05 de febrer de 2010 a les 16:48
Et pot interessar
-
Societat Fira del Disc: vinils per escoltar o per posseir?
-
Societat El temps del cap de setmana del 3 i 4 de maig: inestabilitat, núvols i ruixats
-
Societat L'odissea per arribar a Barcelona en plena apagada per rebre un tractament revolucionari contra el càncer
-
Societat Els contractes de lloguer de temporada arriben a màxims històrics a Barcelona