Els Mossos d'Esquadra han detingut dos joves, de 21 i 17 anys, per fer-se fotos amb un artefacte explosiu simulat al costat d'un cotxe dels Mossos d'Esquadra a l'exterior de l'estació de Sants de Barcelona. Segons ha avançat El Periódico i ha confirmat a l'ACN la policia catalana, els fets es van produir aquest dissabte quan passaven uns minuts de dos quarts d'onze del matí.
Una patrulla de la Guàrdia Urbana va veure com dos joves s'estaven fent fotos al costat del cotxe dels Mossos que estava estacionat a l'exterior de l'estació amb el que podia ser un artefacte explosiu. Els agents de la policia municipal van avisar als Mossos, que van comprovar que l'artefacte era un tub d'espuma amb uns cables adossats que simulava un explosiu.
Els dos joves van quedar detinguts acusats de desordres públics i de simulació d'artefacte explosiu. L'incident es va produir en plena operació sortida a l'estació de Sants, coincidint amb un cap de setmana llarg.
Els detinguts portaven un mapa de la ciutat de Pamplona amb punts marcats, com l'estació d'autobusos, una benzinera o una farmàcia. El rotatiu afegeix que els agents van avisar la Comissaria General d'Informació dels Mossos, l'àrea encarregada d'investigar qualsevol indici de terrorisme.
Dos joves detinguts per fer-se fotos amb un artefacte explosiu simulat a l'estació de Sants
Els arrestats es van fotografiar al costat d'un cotxe patrulla dels Mossos

- L'estació de Sants, en una foto d'arxiu | Àlex Marin -
- | Àlex Marin
ARA A PORTADA
-
Habitatge i llengua blinden el matrimoni Sánchez-Illa mentre Ayuso tasta els límits de la crispació Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Ayuso marxa de la conferència de presidents igual que ha entrat: amb un al·legat catalanòfob Sara Escalera / Bernat Surroca
-
El govern espanyol assegura que l'actitud d'Ayuso contra el català i el basc ha «trencat» el PP Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Mazón demana a Sánchez que convoqui eleccions mentre es nega a assumir responsabilitats per la dana Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Publicat el 05 de juny de 2022 a les 14:31
Actualitzat el 05 de juny de 2022 a les 14:35
Et pot interessar
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges
-
Societat La guerra pel tabac del futur: «alternatives sense fum» versus regulació
-
Societat Dos camions accidentats compliquen la circulació a l'AP-7 en l'operació sortida del pont
-
Societat Les entitats ecologistes es reactiven davant d'una possible proposta d'ampliació de l'aeroport del Prat