Els Mossos d'Esquadra han detingut dos joves, de 21 i 17 anys, per fer-se fotos amb un artefacte explosiu simulat al costat d'un cotxe dels Mossos d'Esquadra a l'exterior de l'estació de Sants de Barcelona. Segons ha avançat El Periódico i ha confirmat a l'ACN la policia catalana, els fets es van produir aquest dissabte quan passaven uns minuts de dos quarts d'onze del matí.
Una patrulla de la Guàrdia Urbana va veure com dos joves s'estaven fent fotos al costat del cotxe dels Mossos que estava estacionat a l'exterior de l'estació amb el que podia ser un artefacte explosiu. Els agents de la policia municipal van avisar als Mossos, que van comprovar que l'artefacte era un tub d'espuma amb uns cables adossats que simulava un explosiu.
Els dos joves van quedar detinguts acusats de desordres públics i de simulació d'artefacte explosiu. L'incident es va produir en plena operació sortida a l'estació de Sants, coincidint amb un cap de setmana llarg.
Els detinguts portaven un mapa de la ciutat de Pamplona amb punts marcats, com l'estació d'autobusos, una benzinera o una farmàcia. El rotatiu afegeix que els agents van avisar la Comissaria General d'Informació dels Mossos, l'àrea encarregada d'investigar qualsevol indici de terrorisme.
Dos joves detinguts per fer-se fotos amb un artefacte explosiu simulat a l'estació de Sants
Els arrestats es van fotografiar al costat d'un cotxe patrulla dels Mossos
- L'estació de Sants, en una foto d'arxiu | Àlex Marin -
- | Àlex Marin
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juny de 2022 a
les 14:31
Actualitzat el
05 de juny de 2022 a les
14:35
Et pot interessar
-
Societat
Els docents tornen a la vaga aquesta setmana per exigir millores davant d'un acord «insuficient»
-
Societat
Els darrers veïns d'una finca al centre de Barcelona: «Això és una compra especulativa com una casa»
-
Societat
Un home, ferit després de rebre un tret a Badalona
-
Societat
«Hi ha episodis de vergonya que et defineixen de per vida»
-
Societat
Recuperada la circulació a l'R11 de Rodalies entre Maçanet-Massanes i Girona
-
Societat
L'R3 recupera el servei entre Ripoll i la Garriga tres dies després
