Barcelona tindrà a partir del març un servei de lloguer de motos elèctriques que funcionarà de manera semblant al Bicing. Els usuaris pagaran per temps -tres euros cada deu minuts- i podran gestionar el lloguer a través d'una aplicació per a mòbils, que permet tant reservar i posar en marxa el vehicle, com fer el pagament i localitzar-la.
La companyia de lloguer d’escúters Cooltra ha presentat el projecte aquest dimecres. La iniciativa, amb inversió inicial d’1,5 milions d’euros, començarà l’activitat amb una flota de 250 motos distribuïdes per la ciutat.
El servei permet tornar la moto en qualsevol aparcament legal dins d’una zona de devolució de 40 quilòmetres quadrats. Segons han informat durant la presentació, aquesta distància augmentarà a mesura que la flota creixi, fins a poder disposar d’una moto cada 150 metres i cobrir, així, pràcticament tota la ciutat.
El «Bicing» de motos elèctriques arriba a Barcelona
Els usuaris pagaran tres euros per cada deu minuts i podran gestionar el lloguer a través d'una aplicació per a mòbils
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2016 a les 19:10
Actualitzat el 10 de febrer de 2016 a les 19:41
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dilluns 9 de juny: matí amb ambient assolellat i tarda amb algun núvol
-
Societat Quin impacte tindria per als avions grans allargar la pista del Prat? Una dada oculta treu el cap
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada