El Bicing de Barcelona ha deixat de moment de tenir patrocinador, després que hagi acabat el contracte de quatre anys de Vodafone, si bé el nou contracte del servei preveu la possibilitat d'incorporar patrocini si l'Ajuntament així ho decideix, han informat fonts municipals. L'acord havia permès ingressar més d'un milió d'euros anual per al Bicing.
El contracte de patrocini va acabar el 31 de març i la mateixa empresa va decidir no continuar, segons les mateixes fonts, amb el qual es posa fi de moment a la fórmula que el 2014 va impulsar el llavors alcalde, Xavier Trias, per reduir el cost del servei públic de bicicletes per a les arques públiques, ha informat aquest dilluns el diari Expansión en l'edició de paper.
La retirada dels vinils del patrocinador ha estat gradual: immediatament es van treure de la web i de l'aplicació, i els de les bicicletes i estacions es retiren aprofitant tasques de manteniment, amb la previsió d'acabar aquest procés de substitució aquest estiu, segons les fonts de l'Ajuntament.
El Bicing es queda sense patrocinador
L'acord amb Vodafone s'ha esgotat però el nou contracte del servei públic de bicicletes de Barcelona preveu que pugui tornar a estar patrocinat

- Estació de Bicing a la plaça de Vicenç Martorell | Adrià Costa -
- | Adrià Costa
ARA A PORTADA
-
La Unió Europea proposa suspendre l'acord de cooperació comercial amb Israel i decidiran els estats Redacció
-
Escletxa a Barcelona amb la Flotilla: la dreta en fa befa mentre PSC, BComú i ERC demanen protecció David Cobo
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 13 d’agost de 2018 a les 18:20
Actualitzat el 13 d’agost de 2018 a les 18:25
Et pot interessar
-
Societat Una finca de llogaters al Poble-sec es rebel·la contra la nova propietat: «Ens volen expulsar»
-
Societat Set de cada deu treballadors catalans mengen per ansietat o estrès durant la jornada laboral
-
Societat El temps d'aquest dimecres 17 de setembre: torna parcialment el sol
-
Societat Tres carrers del barri de la Sagrada Família tindran el nom de dones oblidades
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona demana eliminar Israel del Tour de França 2026
-
Societat La nova llei del taxi preveu restringir al màxim l'ús d'Uber, Cabify i Bolt dins de Barcelona