A data d'avui, dimecres 3 d'agost, hi ha tres nens catalans hospitalitzats per enterovirus - un d'ells a la Unitat de Cures intensives (UCI)-, segons ha explicat el conseller de Salut de la Generalitat, Toni Comín, que ha actualitzats les xifra dels afectats.
Salut ha reiterat diverses vegades la recomanació de fer vida normal i, només en cas de febre, com ja s'aconsella sempre, els nens no s'han de dur als casals, esplais i guarderies.
Comín també ha fet referència al virus del Zika, que ha afectat 95 persones a Catalunya, de les quals 71 són dones, amb 23 embarassades i cinc naixements amb parts sense anomalies i un cas de microcefàlia.
El brot d'enterovirus manté tres infants ingressats
Un dels menors es troba a la Unitat de Cures Intensives
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’agost de 2016 a les 16:56
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 13 i 14 de desembre: cels ennuvolats i poques pluges
-
Societat
Estrelles, colors i català: un recorregut pels llums de Nadal a Barcelona
-
Societat
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
