La pasta és un dels plats estrella de la cuina italiana que ja s'han adaptat plenament a la gastronomia catalana. N'hi ha de molts tipus, es pot acompanyar de molts ingredients i salses i, en principi, és bastant senzilla de cuinar. Ara bé, hi ha un gran error que segur que comet molta gent a l'hora de preparar-la.
[noticiadiari]2/265987[/noticiadiari]
Quan la pasta ja està cuita, arriba el moment de barrejar-la amb la salsa desitjada. Doncs bé, molta gent creu que aplicar aigua freda a la pasta és un bon mètode per refredar-la abans de barrejar-la, i d'aquesta manera aconseguirà un millor sabor. Doncs no, no s'ha de fer perquè es pot aconseguir precisament l'efecte contrari.
[noticiadiari]2/216654[/noticiadiari]
El fet d'aplicar aigua freda implica que la salsa no s'enganxi de manera adequada a la pasta, i d'aquesta manera queda més relliscosa i perd textura. Així doncs, val més la pena gestionar correctament el temps de la cocció i tenir-ho tot preparat per fer la barreja abans que optar per aquest mètode clàssic de l'aigua freda.
[plantillavirals]
El gran error a l'hora de cuinar pasta
Molta gent creu que aplicar aigua freda a la pasta és un bon mètode per refredar-la abans de barrejar-la amb la sala, però realment genera l'efecte contrari
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2024 a
les 21:28
Actualitzat el
10 de febrer de 2024 a les
21:29
Et pot interessar
-
Societat
Els metges que van atendre el nadó maltractat diuen al jutjat que no havien vist mai lesions tan greus
-
Societat
«Bon dia i bona hora» i el relleu d’Omella quan sigui l’hora
-
Societat
Cantada d'«Els Segadors» als peus de la Sagrada Família l'endemà de l'expulsió dels cantaires
-
Societat
Un dels cantants de la vetlla del Papa a l'Estadi Olímpic, detingut per agressió sexual
-
Societat
Els reptes de l'espai públic metropolità: l'AMB inaugura una exposició sobre el futur de les ciutats
-
Societat
Talls al Trambesòs: les línies T4, T5 i T6 patiran afectacions entre juliol i setembre
