El judici contra els membre de la sindicatura electoral de l'1-O es farà finalment els dies 4 i 5 de novembre. El jutjat penal 11 de Barcelona ha fixat finalment nova data després d'ajornar-lo per la crisi del coronavirus. En un primer moment s'havia de celebrar el 27 d'abril. Jordi Matas, un dels membres de la sindicatura, ha anunciat a través de Twitter la nova data i ha denunciat la repressió de l'Estat. "Defensarem els valors democràtics, els drets fonamentals i la llibertat acadèmica", ha dit Matas.
La sindicatura de l'1-O, presidida per Jordi Matas, catedràtic de Ciència Política, i formada per Marc Marsal, Marta Alsina, Tània verge i Josep Pagès, s'enfronten a penes de dos anys i nou pesos de presó pels delictes de desobediència i usurpació de funcions pel paper que van tenir en el referèndum de l'1-O. La Fiscalia demana penes d'inhabilitació i una multa de 5.400 euros.
El judici a la sindicatura de l'1-O es farà el 4 i 5 de novembre
Societat
El judici s'havia de celebrar a l'abril però es va suspendre pel coronavirus
- Roger Torrent reunit amb la sindicatura de l'1-O en una imatge d'arxiu -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
Societat Associacions de famílies mouen fitxa per mantenir les colònies malgrat la protesta Gerard Mira
-
Terra Ho demostra el Meteocat: l'escalfament als Pirineus es dispara entre 1.500 i 2.200 metres Arnau Urgell i Vidal
-
Internacional «Les grans coalicions alemanyes han deixat tot l'espai de l'oposició a l'extrema dreta» Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Els Mossos als desnonaments: 713 dotacions d'antiavalots activades en cinc mesos David Cobo
Publicat el
31 de juliol de 2020 a
les 18:45
Et pot interessar
-
Societat
Plataforma per la Llengua demana als sindicats incloure el català a les negociacions amb Educació
-
Societat
S'inaugura a Barcelona l'exposició «Codi Gaudí» que permet entrar als edificis inèdits de l'arquitecte
-
Societat
L'autobús exprés X1 de Barcelona estira el recorregut fins a la Zona Universitària
-
Societat
El psiquiatre de Jonathan i Isak Andic afirma que anaven a la consulta «en estats diferents»
-
Societat
Mor l'Olga, una veïna de l'Hospitalet que va avisar que se suïcidaria abans que la desnonessin
-
Societat
Un accident múltiple a l'AP-7 deixa cues quilomètriques durant hores
