El jutge ha desestimat la petició de la plataforma Tanquem els CIE de traslladar un intern del centre de la Zona Franca de Barcelona a una institució psiquiàtrica, segons ha confirmat el portaveu de la policia espanyola. El jutge ha decidit arxivar la causa després d'investigar el cas i de determinar que l'atenció que rep l'home és adequada i que també se li administra la medicació pertinent per tractar-lo dels problemes mentals.
Les mateixes fonts policials han indicat que abans d'ingressar-lo al CIE l'home ja va ser enviat a un servei psiquiàtric per determinar si podia estar en aquest centre o no. L'home, que segons la policia és un delinqüent amb una cinquantena de detencions al seu historial, serà expulsat de l'Estat aquesta setmana o la vinent.
L'individu va ser condemnat a dues penes de 22 i 24 mesos de confinament per delictes de robatori amb violència i lesions, però el jutge li va commutar la pena per l'expulsió. Va ser aleshores quan se'l va traslladar al CIE previ examen psiquiàtric que van disposar els responsables del Centre d'Internament d'Estrangers.
Segons la plataforma Tanquem els CIE, l'home ha protagonitzat diversos intents de suïcidi i ha iniciat una vaga de fam.
El jutge desestima la petició de Tanquem els CIE de traslladar un intern a un centre psiquiàtric
Societat
El magistrat determina que l'atenció que rep l'home és adequada i que se li administra la medicació pertinent
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’agost de 2016 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
El lloguer a les zones tensionades puja un 3,71% en un any, lleugerament per sota de la Catalunya sense topalls
-
Societat
Detinguts tres menors per ferir una persona amb una arma blanca en un robatori a l’Hospitalet
-
Societat
La defensa de Jonathan Andic rebutja que una altra unitat dels Mossos analitzi la investigació
-
Societat USTEC es reunirà amb Educació aquest dilluns i avisa que sense un "canvi de model" el conflicte "continuarà obert"
-
Societat Restablerta la circulació de l'R13, l'R14 i l'RT1 entre Reus i Vilaverd i entre Valls i Vilaverd per una incidència
-
Societat
Repicar i anar a la processó
