El periodista Jaime Peñafiel ja no escriurà més a El Mundo. El mitjà de comunicació espanyol l'ha acomiadat, després de vint anys, per les últimes polèmiques relacionades amb la casa reial. Concretament, amb la reina Letícia.
Segons han afirmat alguns mitjans, l'acomiadament s'hauria desencadenat després de l'última entrevista on es parlava sobre la maternitat de la Reina, uns fragments que s'haurien retallat perquè aprofundien amb el dolor de la família.
De fet, Peñafiel és conegut com un periodista que no ha estat mai de la corda de l'esposa del rei Felip VI, sinó més aviat al contrari. Tot i que des de El Mundo expliquen que la decisió de prescindir del periodista ja fa temps que estava sobre la taula, asseguren que les últimes declaracions sobre la Reina, no els ha agradat gens ni mica.
Els comentaris abocats per Peñafiel han provocat una gran onada de suport massiu cap a Leticia. Ja no només per part de la societat anònima, també per nombroses cares conegudes: "Espero sincerament, i amb dolor, que això de Peñafiel pugui atribuir-se a la seva edat, i que la gent que l'envolta cuidi les seves aparicions", escrivia Toñi Moreno en defensa de la dona de Felip VI a través de X. "Les campanyes contra Letizia no són noves i acostumen a venir sempre del mateix costat", assegurava la periodista Ana Pastor.
[plantillavirals]
«El Mundo» acomiada Peñafiel per la seva guerra amb la reina Letícia
El periodista portava més de vint anys al diari
ARA A PORTADA
-
El Govern s'enroca en l'acord amb CCOO i UGT i demana «principi de realitat» als mestres Bernat Surroca Albet
-
Parlon i Trapero compareixeran aquest dimecres al Parlament pel cas dels mossos infiltrats Lluís Girona Boffi
-
L'OMS descarta un «brot més gran» d'hantavirus després del desembarcament a les Canàries Oriol March
-
Publicat el
20 de gener de 2024 a
les 17:46
Et pot interessar
-
Societat
La «marea groga» desborda Barcelona en una nova mostra de força: «Menys policia, més educació»
-
Societat
Explota una bombona de butà en un edifici residencial de Barcelona
-
Societat
El front contra el pla que podria obrir més negocis turístics a Ciutat Vella es fa gran
-
Societat
Tot apunta a un piròman: s'incendien diversos vehicles a tocar de la Sagrada Família
-
Societat Ambient festiu i reivindicatiu a la vaga educativa
-
Societat
«Menys policia, i més educació»
