El periodista Jaime Peñafiel ja no escriurà més a El Mundo. El mitjà de comunicació espanyol l'ha acomiadat, després de vint anys, per les últimes polèmiques relacionades amb la casa reial. Concretament, amb la reina Letícia.
Segons han afirmat alguns mitjans, l'acomiadament s'hauria desencadenat després de l'última entrevista on es parlava sobre la maternitat de la Reina, uns fragments que s'haurien retallat perquè aprofundien amb el dolor de la família.
De fet, Peñafiel és conegut com un periodista que no ha estat mai de la corda de l'esposa del rei Felip VI, sinó més aviat al contrari. Tot i que des de El Mundo expliquen que la decisió de prescindir del periodista ja fa temps que estava sobre la taula, asseguren que les últimes declaracions sobre la Reina, no els ha agradat gens ni mica.
Els comentaris abocats per Peñafiel han provocat una gran onada de suport massiu cap a Leticia. Ja no només per part de la societat anònima, també per nombroses cares conegudes: "Espero sincerament, i amb dolor, que això de Peñafiel pugui atribuir-se a la seva edat, i que la gent que l'envolta cuidi les seves aparicions", escrivia Toñi Moreno en defensa de la dona de Felip VI a través de X. "Les campanyes contra Letizia no són noves i acostumen a venir sempre del mateix costat", assegurava la periodista Ana Pastor.
[plantillavirals]
«El Mundo» acomiada Peñafiel per la seva guerra amb la reina Letícia
El periodista portava més de vint anys al diari
ARA A PORTADA
-
L'Estat reconeix la «singularitat» catalana i es compromet a desplegar la hisenda pròpia sense un horitzó concret Bernat Surroca | Lluís Girona
-
ERC avisa que cal complir amb l'ordinalitat en el nou finançament: «És innegociable» Lluís Girona | Bernat Surroca
-
Junts considera «molt decebedor» l'acord pel finançament: «No hi ha nou model» Lluís Girona | Bernat Surroca
-
El PP surt en tromba contra el finançament singular: «És corrupció d'estat» Lluís Girona | Bernat Surroca
-
La defensa de Santos Cerdán insisteix en la tesi de Koldo García com a agent encobert de la Guàrdia Civil Redacció
Publicat el 20 de gener de 2024 a les 17:46
Et pot interessar
-
Societat Tres empreses amb seu a Catalunya eliminen el català de la web
-
Societat El temps d'aquest dimarts 15 de juliol: clima assolellat i ruixats puntuals a la tarda
-
Societat Les claus del futur Sant Jordi Club: doblar l'actual aforament i dos anys sense ús per obres
-
Societat L'hospital de Vilafranca, tancat fins a nou avís pels efectes dels aiguats de dissabte
-
Societat Més de 17 quilòmetres de retenció a l'AP-7 per un camió avariat
-
Societat Un accident a la Ronda de Dalt talla un carril el primer dia d'obres