El rànquing de «tiktokers» amb més ingressos

La llista, amb majoria femenina, està formada per celebritats amb milions de seguidors i un públic adolescent

  • -
Publicat el 10 de gener de 2022 a les 16:19
Tenen menys de 21 anys, però acumulen una fortuna. Estem parlant de Dixie i Charli D'Amelio, les dues tiktokers que més diners guanyen actualment. Els seus ingressos superen els 10 milions de dòlars i actualment ja compten amb empreses pròpies i amb un show televisiu protagonitzat per elles i la seva família.

Al rànquing dels set tiktokers amb més ingressos, les segueixen altres ídols adolescents amb un mínim de 4,75 milions de dòlars a l'any, els que guanya la setena classificada. Pots consultar sota aquestes línies qui són els set creadors de contingut de TikTok que més diners guanyen anualment segons la llista publicada per la revista Forbes.

[h3]Charli D'Amelio: 17,5 millons de dòlars[/h3]

És la reina indiscutible de TikTok. Amb més de 133 milions de seguidors, compta amb el patrocini de marques com InvisalignDunkin' donuts, Hollister i fins i tot, compta amb la seva marca, Social Tourist, juntament amb les seves germanes. Als seus vídeos obra productes, es grava fent reptes i mostra el seu immens armari, entre d'altres.
 
@charlidamelio

making pasta

♬ original sound - Jennii Jellii

[h3]Dixie D'Amelio: 10 millons de dòlars[/h3]

La germana gran de la primera classificada. Amb 57 milions de seguidors, al seu perfil comparteix la seva vida familiar, social i amorosa, en aquest cas amb la seva parella, Noah Beck, que també compta amb milions de seguidors. A més, també ha fet els seus primers passos com a cantant.
 
@dixiedamelio living in my @socialtourist vol 5 outfits🖤 #wethetourists #socialtouristcofounder ♬ Chrome Hearts - BLUE STEEL

[h3]Addison Rae: 8,5 millons de dòlars[/h3]

Protagonista de la serie adolescent de Netflix He's all that, Rae compta amb més de 86 milions de seguidors a TikTok, on ofereix un contingut variat sobre el seu dia a dia. El seu principal patrocini el té signat amb la marca de roba American Eagle, i compta amb la seva pròpia línia de cosmètics amb l'empresa Madeby Collective.
 
@addisonre

 

♬ original sound - GracesCases🌟

[h3]Bella Poarch: 5 millons de dòlar[/h3]

Amb més de 87 milions de seguidors, la seva popularitat s'ha disparat des de l'agost del 2020, en què va compartir un vídeo en què sincronitzava els seus llavis amb la cançó de rap M to B. Ha participat en campanyes publicitàries de Google, Tinder i Prada, i va llençar la seva primera cançó, Build a Bitch.
 
@bellapoarch

Have u tried korean bbq?✨

♬ SUKI! CHOver. KOUSHIKIBAISOKU - Chou Tokimekisendenbu

[h3]Josh Richards: 5 millons de dòlars [/h3]

Amb 26 milions de seguidors, és el primer -i únic- home present en aquesta llista. Amb un estil desenfadat, rebel i informal, ha aconseguit el patrocini d'Amazon i CashApp, i fins i tot ha engegat una marca de begudes energètiques, Ani.
 
@joshrichards

Back in Canada fosho

♬ Stalking You - A Boogie Wit da Hoodie

[h3]Kris Collins: 4,75 millons de dòlars[/h3]

Després d'un ascens meteòric, Collins supera els 46 milions de seguidors. Abans de la pandèmia era perruquera, però després del tancament temporal per la Covid-19, va començar a imitar personatges i membres de la seva família, contingut que manté amb èxit encara a dia d'avui. Compta amb el patrocini de marques com Hershey, Lionsgate i Pantene.
 
@kallmekris

Riley & Elmo would make the best cooking duo🧑🏼‍🍳

♬ BaLsAmic VINAGAUGh - Dollar Tree Prince Hans

[h3]Avani Gregg: 4,75 millons de dòlars[/h3]

Amb un contingut centrat principalment en el maquillatge en els seus inicis i molt més divers actualment, Gregg tanca aquesta llista. Amb gairebé 40 milions de seguidors, compagina la seva activitat a TikTok amb la seva aparició a la petita pantalla, apareixent a la nova temporada de la sèrie Chicken Girls. Al febrer va veure la llum la seva autobiografia, Backstory: My Life So Far.
 
@avani

 

♬ original sound - crabmeat4600