La calor aquests dies apreta i a la nit, especialment a les zones de costa, es fa difícil dormir bé. Si us està costant descansar, us proposem el truc definitiu: el mètode egipci. Segons explica RAC1, consisteix en mullar els llençols amb aigua freda i escorre'ls perquè no regalimin, de tal manera que quedin només humits. D'aquesta manera, quan us poseu al llit, estareu més frescos.
També podeu utilitzar tovalloles humides o posar-vos draps humits al coll o a la cara. A més, si voleu mantenir la frescos, poden posar un ventilador enfocat de cara al llit. D'aquesta manera utilitzareu la humitat per refrescar-vos.
Altres trucs passen per intentar mantenir la temperatura fresca al dormitori. Per fer-ho cal tancar les finestres i abaixar les persianes durant el dia, i ventilar quan és de nit. El matalàs també és important: un bon matalàs ha de permetre transpirar. Dormir sense roba també és una opció, però si preferiu dur pijama és important que sigui lleuger, de cotó o altres teixits suaus. Una bona dutxa abans d'anar a dormir també és una opció a tenir en compte.
El truc definitiu per dormir bé quan fa molta calor
Societat
S'anomena el mètode egipci i us pot servir aquest estiu
ARA A PORTADA
-
Política El trencaclosques de les esquerres pel 29-N: Rufián i Colau pressionen, però el temps s'esgota Lluís Girona Boffi
-
Política El Govern mantindrà les grans apostes de la legislatura passi el que passi el 29-N Bernat Surroca Albet
-
Política El nou baròmetre del CEO ja té data: enquestes electorals... i preguntes del Mundial i l'eclipsi Lluís Girona Boffi
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Política Guia pas a pas: com ho han de fer els catalans que viuen fora per votar el 29-N? Neus Climent
Publicat el
19 de juny de 2021 a
les 13:28
Et pot interessar
-
Societat La vaga de bus de Barcelona d’aquest dimecres tindrà serveis mínims de fins al 40%
-
Societat
Els Testimonis de Jehovà permetran donar i rebre transfusions parcials de sang
-
Societat
Pensar en una llengua estrangera pot canviar les nostres decisions?
-
Societat
Descomptes de 10 euros per compra: així ha arrencat la nova política comercial a les botigues de Barcelona
-
Societat El Govern avisa que els endarreriments a l'Alta Velocitat continuaran els pròxims dies
-
Societat
L'aeroport del Prat continua en xifres rècord: 5,4 milions de passatgers al setembre
