El 2022 ha començat amb els contagis per Covid disparats. Tot i això, aquesta no és la dada més rellevant d'aquest diumenge 2 de gener. Els hospitals catalans registren actualment el mateix nombre de pacients per coronavirus que a mitjans d'agost, durant la cinquena onada de la pandèmia.
[nointext][estatcovid][intext1]
El Departament de Salut declara aquest diumenge 1.671 ingressats a planta, 79 més que en l'últim balanç. Les UCI també augmenten, ho fan en 10 nous crítics, que deixen el total en 443. Pel que fa als contagis, en les últimes 24 hores Salut en declara 8.117 de nous, que situen el total de positius confirmats amb 1.335.997. Les funeràries no han notificat cap mort en les últimes 24 hores.
[intext2]
L'Rt baixa lleugerament fins a 1,81, el que suposa 0,06 punts menys, però el risc de rebrot s'enfila i supera el llindar dels 4.000 punts. Ara per ara, se situa en 4.215 (+239). El 24,99% de les proves de la darrera setmana ha donat positiu. La incidència acumulada a 14 dies puja de 2.186,67 a 2.397,13, mentre que a 7 dies creix de 1.481,23 a 1.586,48.
[estatvacuna]
La vacunació està pràcticament aturada. En les últimes 24 hores només s'han administrat 332 primeres dosis, 227 segones i 3 persones han completat la seva pauta de vacunació.
[intext3]
[intext4]
[plantillacoronavirus]
Els hospitals, a nivells Covid de la cinquena onada
El risc de rebrot supera els 4.000 punts mentre que l'Rt baixa lleugerament fins a 1,81
- UCI del Hospital del Mar. -
- Martí Segura Ramoneda
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2022 a les 09:49
Et pot interessar
-
Societat
Com puc justificar la impossibilitat d'anar a la feina per l'aturada dels trens?
-
Societat
Quatre morts en accidents de tren a Catalunya des del 2018
-
Societat
Suspesa la circulació de Rodalies a tot Catalunya per l'accident mortal a l'R4
-
Societat
Augmenten a 43 les morts de l'accident de trens a Andalusia
-
Societat
Interrompuda tota l'R11 per impossibilitat de circulació a causa de la caiguda d'un arbre a les vies
-
Societat
L'AVE Barcelona-Madrid reduirà la velocitat en un tram de 190 quilòmetres
