Una de les activitats que duen a terme els Mossos d'Esquadra de manera diària és el patrullatge preventiu. Ha estat mitjançant aquesta feina, que el cos policial català ha enxampat aquest dimarts un lladre mentre intentava obrir portes amb una radiografia al barri de Sarrià de Barcelona. No és un mètode nou per entrar a cases alienes, però continua sent molt habitual.
Per això, els Mossos han compartit diversos consells a les xarxes socials per evitar els robatoris amb aquest mètode. El primer pot semblar evident, però no sempre es compleix: cal tancar-ho tot sempre amb clau i evitar deixar evidències que l'habitatge és buit.
El segon consell és evitar l'accés de desconeguts a les zones comunitàries. Finalment, recomanen no difondre enlloc que no s'està a casa, quelcom molt freqüent a les xarxes socials. Penjar fotografies de les vacances quan encara no s'ha tornat a casa pot donar informació als lladres per a dur a terme robatoris.
[plantillavirals]
Els tres consells dels Mossos per evitar que t'entrin a casa amb una radiografia
La policia catalana ha compartit algunes recomanacions després d'haver enxampat un lladre intentant entrar a un pis a Sarrià

- El secretari general del PSPV, Ximo Puig, aquest dissabte al comitè nacional del PSPV -
- Jorge Gil / Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
-
Dinamarca no veu canvis en la postura dels 27 sobre l'oficialitat del català respecte a l'última reunió Redacció
-
Sánchez perfila els canvis al PSOE: comunica a diversos dirigents que no continuaran a l'executiva Redacció
-
Santos Cerdán demana sortir de la presó i esquitxa Koldo García: «És un possible col·laborador policial» Redacció
Publicat el 23 d’agost de 2022 a les 16:22
Actualitzat el 23 d’agost de 2022 a les 17:06
Et pot interessar
-
Societat Mor un jove de 18 anys després d'ofegar-se a la platja del Litoral de Sant Adrià de Besòs
-
Societat Mor un home accidentalment a l'Espigó del Gas
-
Societat El temps d'aquest divendres 4 de juliol: calor a la nit i pluja a la tarda
-
Societat Estabilitzat un incendi que ha esfondrat parcialment una nau industrial en un polígon de Badalona
-
Societat Mercabarna i el Banc dels Aliments reaprofiten més de 800 tones de fruites i verdura que s'haurien llançat
-
Societat Un estudi alerta d'una bretxa digital greu a comarques de muntanya