Viatjar, en moltes ocasions, pot ser tirar una moneda a l'aire. Pot ser que ens agradi molt el que veiem per internet i ho confirmem quan arribem al lloc, però també pot acabar sent una autèntica decepció. Per cobrir-se abans d'hora, una anàlisi a partir de les valoracions dels turistes a TripAdvisor ha revelat quines són les ciutats més sobrevalorades del món.
En concret, s'han fet servir les ràtios de valoracions de 4 i 5 estrelles en comparació a les d'1, 2 i 3 estrelles de les ciutats més visitades del món, i, per altra banda, també s'ha utilitzat la freqüència que els turistes feien servis paraules com "molt decebedora" o "no tan bo com esperava" en les ressenyes. Creuant aquestes dades, s'ha pogut organitzar un rànquing que representa les possibilitats de decebre's amb un indret.
[noticiadiari]2/252539[/noticiadiari]
Així doncs, la classificació ha situat Bangkok (Tailàndia) com la ciutat més sobrevalorada del món, amb un índex de 16,6% d'endur-se una decepció. En segona posició queda molt a prop Antalya (Turquia, 16,5 %) i tanca el podi Singapur (15,8%). Les primeres ciutats europees apareixen tancant el top-5 del rànquing: Munic, en quart lloc, i la ciutat italiana de Rímini en cinquena posició.
[plantillavirals]
Els turistes trien quina és la ciutat més sobrevalorada del món
Un estudi a partir de les valoracions dels viatgers a TripAdvisor revela els indrets dels quals és més probable marxar-ne decebut
- La ciutat de Bangkok, en una imatge d'arxiu -
- Unsplash / Andreas Brücker
ARA A PORTADA
-
-
La compra especulativa continua encallant l'acord Govern-Comuns pels pressupostos Bernat Surroca Albet
-
ERC i el govern espanyol ultimen l'acord pel consorci d'inversions Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Dol a Manlleu per la mort de cinc joves en l'incendi d'un traster: «Estem molt tristos» Irene Giménez Vinyet
-
Orriols es victimitza per la subvenció en risc a Ripoll: «S'està intentant fer caure el govern» Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
12 de febrer de 2023 a
les 15:32
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos detenen un home de 20 anys per la mort violenta d'un altre a Sant Andreu
-
Societat
Vall d’Hebron extirpa un tumor inoperable amb una tècnica del trasplantament hepàtic
-
Societat La Generalitat impulsa l’Any Bressola per celebrar 50 anys d’educació en català a la Catalunya del Nord
-
Societat
Revolut es passa al català: busca traductors per incorporar la llengua gràcies a la pressió ciutadana
-
Societat
Una incidència a Movistar, Vodafone i Orange deixa milers d'empreses sense internet durant cinc hores
-
Societat
Els Comuns acorden amb el Govern 100 milions extres per a ajuts al lloguer i poder arribar a gairebé 50.000 famílies més
