L'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) ha aclarit en un comunicat aquest dijous que els vehicles amb etiqueta groga de la Direcció General de Trànsit (DGT) podran continuar circulant per la zona de baixes emissions (ZBE) Rondes de Barcelona el 2022.
Ho ha confirmat arran de diverses preguntes que ha rebut sobre les restriccions de circulació a la ZBE i els distintius ambientals de la DGT, i l'ens metropolità ha recordat que el 2022 els vehicles amb etiqueta ambiental zero emissions, eco, verda i groga podran circular sense restriccions per la ZBE.
Així mateix, ha explicat que també ho podran fer, fins al 30 de juny del mateix 2022, d'acord amb la moratòria establerta, els autobusos i autocars (M3) que no tinguin el distintiu ambiental de la DGT.
[plantillagent]
Els vehicles amb etiqueta groga podran seguir circulant per la ZBE de Barcelona el 2022
L'AMB també permetrà circular autobusos i autocars sense distintiu ambiental fins al 30 de juny
- Zona de Baixes Emissions | Ricard Novella -
- | Ricard Novella
ARA A PORTADA
-
Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
Publicat el 23 de setembre de 2021 a les 16:45
Actualitzat el 23 de setembre de 2021 a les 20:39
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat
-
Societat
Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
-
Societat
Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
-
Societat
Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya
-
Societat
Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N
