L'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) ha aclarit en un comunicat aquest dijous que els vehicles amb etiqueta groga de la Direcció General de Trànsit (DGT) podran continuar circulant per la zona de baixes emissions (ZBE) Rondes de Barcelona el 2022.
Ho ha confirmat arran de diverses preguntes que ha rebut sobre les restriccions de circulació a la ZBE i els distintius ambientals de la DGT, i l'ens metropolità ha recordat que el 2022 els vehicles amb etiqueta ambiental zero emissions, eco, verda i groga podran circular sense restriccions per la ZBE.
Així mateix, ha explicat que també ho podran fer, fins al 30 de juny del mateix 2022, d'acord amb la moratòria establerta, els autobusos i autocars (M3) que no tinguin el distintiu ambiental de la DGT.
[plantillagent]
Els vehicles amb etiqueta groga podran seguir circulant per la ZBE de Barcelona el 2022
Societat
L'AMB també permetrà circular autobusos i autocars sense distintiu ambiental fins al 30 de juny
- Zona de Baixes Emissions | Ricard Novella -
- | Ricard Novella
ARA A PORTADA
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política Després del Mundial, un altre procés? Semblances i diferències entre el 2010 i el 2026 Oriol March
-
Política Anna Navarro, la gran aposta de Puigdemont a les últimes eleccions, deixa el Parlament Oriol March
-
Economia Més enllà de la Cambra de Comerç: què amaga el pols per les cadires de plata? Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
23 de setembre de 2021 a
les 16:45
Actualitzat el
23 de setembre de 2021 a les
20:39
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona anuncia tres novetats per a la circulació de motos: dues proves pilot i més espai propi als semàfors
-
Societat
Condemnats vuit independentistes per boicotejar un acte de Societat Civil Catalana
-
Societat El TEDH admet a tràmit una demanda per maltractaments a un intern del CIE de Barcelona
-
Societat Interrompuda la circulació de l’R13 i l’R14 entre Plana-Picamoixons i Lleida-Pirineus per un robatori de coure
-
Societat
Maten un home a la Barceloneta després de trencar l'ordre d'allunyament amb l'exparella
-
Societat
Sis mesos i un 8,6% després
