La plaça Major de Prades s'ha omplert de colors avui al vespre contra la carta amenaçadora contra Gal·la Rouge/Isaac Sosa, un veí del poble a qui un text anònim li reclama que se'n vagi del municipi si no deixa de vestir-se "de dona".
La convocatòria, a les set del vespre, ha comptat amb la presència de l'alcaldessa, Lídia Bargas, i la mateixa persona objecte de les amenaces. Tot plegat, presidit per la façana de l'Ajuntament amb una bandera de l'arc de Sant Martí que hi era des del matí, quan s'ha fet viral la notícia.
[noticiadiari]45/37733[/noticiadiari]
L'amenaça ja està en mans dels Mossos d'Esquadra, després que el mateix veí presentés la denúncia. No tan sols l'Ajuntament de Prades ha mostrat el seu suport a Gal·la Rouge sinó també altres ajuntaments com el de Reus, Riudoms, les Borges del Camp o Capafonts, a més de diverses personalitats a través de les xarxes socials.
Els veïns de Prades rebutgen la carta homòfoba i amenaçadora contra Gal·la Rouge
Han omplert la plaça Major en una convocatòria que tenia el suport del consistori
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juliol de 2020 a
les 20:23
Et pot interessar
-
Societat
Els deures que s'autoimposa el Port de Barcelona: guanyar «resiliència» davant les incerteses globals
-
Societat
Montblanc, el bressol de la llegenda de Sant Jordi
-
Societat
Adif restablirà la circulació de trens de mercaderies pel túnel de Rubí la setmana que ve
-
Societat
Logronyo-Barcelona en 45 minuts i per 20 euros: Vueling estrena la nova ruta
-
Societat
De Susqueda, al Foix i la Baells: per què els embassaments són l'escenari perfecte dels crims a Catalunya?
-
Societat
Sant Pau millora un cas greu de Tourette amb estimulació cerebral: «Li ha canviat completament la vida»
