Teixir una xarxa entre tots aquells científics i investigadors formats a Barcelona però que han marxat a l'estranger per buscar-se la vida. Aquest és l'objectiu de la plataforma Barcelona Alumni Global Summit, presentada aquest divendres. La plataforma és part de l'associació SciTech DiploHub, que es va presentar el novembre.
L'objectiu de la plataforma és que els professionals recuperin les relacions amb la capital catalana i promoure els contactes i col·laboracions entre ells. En el seu manifest fundacional, presentat aquesta tardor, SciTech DiploHub va comptar amb el suport de més d'un centenar de científics, enginyers i professionals de les relacions internacionals de renom.
La consellera de la Presidència, Elsa Artadi, ha participat en l'acte d'aquest divendres amb investigadors que tornen a Catalunya per les festes nadalenques i ha assenyalat que espais i xarxes com la que promou SciTech DiploHub poden contribuir a generar debats molt necessaris per a la societat i per als responsables polítics.
Artadi veu el projecte com una eina de la qual "ens podem beneficiar tots plegats", per "treballar estretament" investigadors i polítics.
En marxa una plataforma per connectar els emigrants científics de Barcelona
Barcelona Alumni Global Summit forma part de l'associació SciTech DiploHub, presentada el novembre
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de desembre de 2018 a les 19:29
Actualitzat el 28 de desembre de 2018 a les 19:44
Et pot interessar
-
Societat
La investigació sobre Aliança Catalana de Nació, reconeguda al Premi Planes de periodisme
-
Societat
Les principals hipòtesis sobre la causa de l'accident ferroviari a Andalusia
-
Societat
Mor el dissenyador italià Valentino als 93 anys
-
Societat
El govern espanyol decreta tres dies de dol oficial a tot l'Estat per l'accident de tren a Andalusia
-
Societat
Què sabem i què no de l'accident de dos trens a Andalusia
-
Societat
Palamós, el poble on va néixer el futbol català
