Enxampen un home amb més de 340.000 euros de cocaïna al cotxe en un control a l'AP-7

Els Mossos d'Esquadra també denuncien l'acompanyant del conductor per tràfic de drogues

  • Llums d'un cotxe dels Mossos -
Publicat el 06 d’agost de 2023 a les 10:10
Els Mossos d'Esquadra han fet públic aquest diumenge que van enxampar el 23 de juliol passat un conductor amb prop de 10 quilos de cocaïna al cotxe. Els agents estaven fent una revisió de pas al quilòmetre 111 de l'AP-7 –a l'accés 11 de Sant Celoni (Vallés Oriental)- quan van aturar un vehicle amb dos ocupants, un home i una dona.

[noticiadiari]2/261070[/noticiadiari]
Seguidament, van procedir a identificar-los i van comprovar que les dades del conductor no coincidien amb les del titular. L'home es va anar posant molt nerviós i en l'escorcoll del vehicle es va localitzar al portaequipatge una bossa esportiva amb nou paquets d'una pols blanca que podia ser cocaïna. Posteriorment, es va confirmar que es tractava d'aquesta droga: en total hi havia 9,9 quilos valorats en més de 346.000 euros.

[noticiadiari]2/260983[/noticiadiari]
El conductor del vehicle –un home de 51 anys- va quedar detingut per la seva presumpta relació amb un delicte de tràfic de drogues i l'acompanyant va quedar denunciada penalment pels mateixos fets.

[plantillavirals]