El grup municipal d'ERC a Barcelona ha reclamat sancions per Barcelona, el partit de Manuel Valls, arran de les despeses electorals no declarades per valor 189.497 euros, destapades pel Tribunal de Comptes.
El tribunal, però, no ha establert per ara cap sanció contra el partit ni tampoc ha ordenat la retirada de la subvenció que rep. "Aquestes irregularitats deslegitimen el paper de Barcelona pel Canvi al consistori", denuncia ERC en un comunicat.
[noticiadiari]2/217491[/noticiadiari]
"Darrere de l'Operació Valls hi havia la col·laboració d'empresaris i donants particulars que queden reflectits en aquest finançament irregular", diuen els republicans. El grup recorda que el vot a favor de Barcelona pel Canvi a la investidura d'Ada Colau va permetre constituir el govern municipal de comuns i PSC, que va deixar sense alcaldia ERC.
El grup municipal assegura ara que valora denunciar el cas al comitè d'ètica de l'Ajuntament de Barcelona, amb l'objectiu de valorar la imposició de sancions.
ERC reclama sancionar el partit de Valls per les irregularitats denunciades pel Tribunal de Comptes
L'informe recull despeses electorals no declarades per valor de gairebé 200.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de maig de 2021 a
les 19:32
Et pot interessar
-
Societat
Ferrocarrils estrena un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
«Si amb Artemis IV trobem aigua a la Lluna, tenir-hi una base permanent és viable»
-
Societat
Renfe ja ofereix el 94% dels trens previs a l'accident de Gelida, però amb 179 limitacions de velocitat
-
Societat
La tripulació d'Artemis II ja és a la Terra: «Ha estat un amaratge perfecte»
-
Societat
Els mestres envien un mail a les famílies sobre l'acord amb CCOO i UGT per contrarestar el «relat» d'Educació
-
Societat
Mor la sisena persona sensesostre a Badalona des de principi d'any
