La capacitat d'inventiva per cometre robatoris sembla no tenir límits. Així ho demostra la detenció a Saragossa per part de la Guàrdia Civil de set persones que es "disfressaven de caixes de cartró" per robar mercaderia dels camions de les empreses de transport de paquets.
Segons ha informat l'institut armat espanyol aquest matí el modus operandi era elaborat. Els lladres s'introduïen dins de caixes normalment de cartró i fusta i eren "facturats" a l'empresa de paqueteria. Quan el vehicle començava la ruta podien obrir la caixa i agafaven tot allò que consideraven de valor.
Un cop amb el botí, avisaven els seus còmplices que simulaven un accident i feien aturar la furgoneta de repartiment, moment que aprofitaven per baixar del vehicle amb el material robat. Els set detinguts, que tenia un sofisticat sistema de protecció i contra-vigilància, han passat a disposició del Jutjat d'Instrucció número 10 de la capital aragonesa.
Es «disfressaven» de caixes de cartró per robar dins els camions
Sortien en plena ruta i desvalisaven els paquets
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de desembre de 2013 a les 15:25
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana de l'11 i 12 d'octubre: alerta taronja per pluges al litoral
-
Societat Un bus turístic s'incendia a la Diagonal de Barcelona
-
Societat Montserrat, la muntanya dels quatre municipis
-
Societat Antoni M. Alcover
-
Societat El veïnat del Raval denuncia un repunt dels narcopisos: «Amb la pressió policial no n’hi ha prou»
-
Societat Per què estan «cremats» els empresaris?: el test de la Fundació Pimec per identificar el «burnout»