Tres persones han resultat ferides en l'explosió en un helicòpter del servei d'emergències d'Andalusia (el 061), en el moment que es disposaven a traslladar un ferit d'un camp de futbol del municipi de Cabra, a Còrdova. Segons han explicat des del mateix govern andalús, cap de les víctimes es troba en estat greu i només el ferit que havia de ser traslladat ha estat ingressat en un centre hospitalari per cremades de segon grau.
Les dues víctimes restants només han patit ferides lleus. Des de la conselleria de salut d'Andalusia han apuntat al motiu de l'explosió: "l'escapament inapropiat d'oxigen de la cabina". Els serveis d'emergències han pogut socórrer de manera ràpida les víctimes.
Després del control de qualitat i seguretat necessari en aquests casos, tant de les mateixes aeronaus com del material electromèdic que contenen, certificant igualment que no hi ha cap incidència del sistema intern d'oxigen dels altres quatre helicòpters que presten servei a Andalusia, aquests ja es troben de nou operatius.