Una dona de 29 anys ha quedat ferida aquest vespre al barri del Raval de Barcelona després de rebre una punyalada. Segons fonts de la Guàrdia Urbana, víctima i agressor són de nacionalitat paquistanesa i es coneixien prèviament. No han trascendit les causes de l’atac.
Els fets han passat aquest vespre al carrer Cardona, al barri del Raval de Barcelona. Per causes que es desconeixen, un home ha atacat amb una arma blanca una dona, ferint-la al coll, i després ha fugit. El Sistema d’Emergències Mèdiques ha traslladat la víctima a l’Hospital Clínic, on ha ingressat i on no es tem per la seva vida.
Pel que fa a l’agressor, ha fugit després de cometre l’atac, fet pel qual la Guàrdia Urbana ha derivat el cas als Mossos d’Esquadra, que treballen a hores d’ara per determinar el motiu de l’agressió, identificar l’atacant i localitzar-lo.
Ferida d'una punyalada una dona al barri del Raval de Barcelona
Els Mossos d’Esquadra busquen l’agressor, que ha fugit | Víctima i atacant són de nacionalitat paquistanesa i es coneixien
ARA A PORTADA
-
L'Església catalana, davant del mirall: paisatge després de la visita del Papa Pep Martí i Vallverdú
-
-
«L'aliança de Zapatero amb Nicolás Maduro i Delcy Rodríguez anava molt més enllà del que deien» Bernat Surroca Albet
-
El PSC s'activa per revalidar el poder municipal: del factor Illa a l'amenaça de Vox Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
01 de novembre de 2015 a
les 21:59
Et pot interessar
-
Societat Dissabte fatídic: tres morts al medi natural a Catalunya
-
Societat
Tensió entre Mossos i antifeixistes davant la concentració neonazi de Núcleo Nacional
-
Societat
Ai, els grans egos
-
Societat
Més de 3.000 persones participen a la Cursa Antiracista de Barcelona
-
Societat
La Prison League, una «festa de la normalitat» al Centre Penitenciari de Joves
-
Societat
«Sorry Papi»
