Una dona de 29 anys ha quedat ferida aquest vespre al barri del Raval de Barcelona després de rebre una punyalada. Segons fonts de la Guàrdia Urbana, víctima i agressor són de nacionalitat paquistanesa i es coneixien prèviament. No han trascendit les causes de l’atac.
Els fets han passat aquest vespre al carrer Cardona, al barri del Raval de Barcelona. Per causes que es desconeixen, un home ha atacat amb una arma blanca una dona, ferint-la al coll, i després ha fugit. El Sistema d’Emergències Mèdiques ha traslladat la víctima a l’Hospital Clínic, on ha ingressat i on no es tem per la seva vida.
Pel que fa a l’agressor, ha fugit després de cometre l’atac, fet pel qual la Guàrdia Urbana ha derivat el cas als Mossos d’Esquadra, que treballen a hores d’ara per determinar el motiu de l’agressió, identificar l’atacant i localitzar-lo.
Ferida d'una punyalada una dona al barri del Raval de Barcelona
Els Mossos d’Esquadra busquen l’agressor, que ha fugit | Víctima i atacant són de nacionalitat paquistanesa i es coneixien
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de novembre de 2015 a
les 21:59
Et pot interessar
-
Societat
Un ferit greu en un tiroteig al districte de Sant Martí de Barcelona
-
Societat
Mor una vianant atropellada en un sinistre a Sarrià-Sant Gervasi
-
Societat
Votar amb el DNI digital sense verificació: el buit legal que qüestiona la seguretat electoral
-
Societat
Forbes ja situa Amancio Ortega com «el magnat immobiliari més ric del món»
-
Societat
El Clínic presenta la primera guia d'atenció per a persones trans
-
Societat
Ofensiva des dels Països Catalans perquè l'ONU inclogui la llengua als drets humans
