Un noi de 14 anys que anava en bici ha resultat ferit crític aquest diumenge a la tarda en ser atropellat per un vehicle al pont que uneix Igualada i Santa Margarida de Montbui (Anoia). El conductor s'ha donat a la fuga sense ajudar a la víctima i per aquesta raó l'està buscant la Policia Local dels dos municipis amb la col·laboració dels Mossos d'Esquadra.
Els serveis d'emergències han estat alertats a les 19.12 hores d'aquest incident, que ha tingut lloc al quilòmetre 19 de la carretera de Valls. Fins al lloc s'han desplaçat tres ambulàncies i un helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que ha evacuat el menor a l'hospital Parc Taulí de Sabadell en estat crític. Segons les primeres informacions, el jove anava sense casc.
Ferit crític un menor que anava en bici en ser atropellat a Igualada
Societat
El conductor s'ha fugat després del sinistre
ARA A PORTADA
-
Societat Barcelona supera la convocatòria de Blocus: un miler d’indentificats però sense incidents Pau Espí Solé
-
Societat «Existeix la violència gratuïta?»: què diuen els experts sobre les convocatòries d'aldarulls Pep Martí i Vallverdú
-
-
Societat Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO» David Cobo
-
Publicat el
20 de maig de 2018 a
les 19:44
Et pot interessar
-
Societat
Internament en règim tancat per al menor de Sant Sadurní detingut pels aldarulls de Blocus
-
Societat Els organitzadors de l’acampada de Sol aixequen la protesta per «preparar la vaga general»
-
Societat
29-N: ens hi juguem l'estat del benestar
-
Societat
Ens governa gent perillosa
-
Societat
Què suposaria la suspensió de l'alta velocitat Barcelona-Madrid? Catorze milions de passatgers afectats
-
Societat
Centre Octubre: 20 anys sent la casa de tots
