Un nen de 13 anys ha resultat ferit crític aquest dimecres a la tarda a Vilanova del Camí, a l'Anoia, per la caiguda de la branca d'un arbre, segons ha informat Protecció Civil. El succés s'ha produït en el marc de la tarda de tempestes que assolen bona part del país.
El cos d'emergències indica que el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha rebut l'avís de l'incident poc abans de les sis de la tarda i que ha enviat al lloc una dotació. El menor ha estat traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu d'Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat).
En declaracions a l'ACN, l'alcaldessa del municipi, Noemí Trucharte, ha explicat poc després de l'incident que no tenien encara informació sobre l'estat del nen, i ha relatat que un cop li ha caigut la branca a sobre un familiar l'ha dut al Centre d'Atenció Primària del municipi.
"No sabem l'estat del menor encara, sabem que li ha caigut una branca al cap i li ha fet una bretxa. En un principi l'han atès al CAP del municipi i d'allà l'han derivat a Sant Joan de Déu", ha indicat.
L'alcaldessa no ha pogut precisar tampoc l'hora ni el lloc on ha passat l'incident, que s'ha produït enmig d'una tempesta d'uns vint minuts que ha causat nombrosos desperfectes al municipi com ara arbres caiguts o carrers inundats.
[noticiadiari]2/238711[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/238677[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/238712[/noticiadiari]
Ferit crític un nen de 13 anys per la caiguda de la branca d'un arbre
El SEM ha traslladat el ferit a l'hospital Sant Joan de Déu d'Esplugues de Llobregat
- SEM -
- Víctor Arias
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’agost de 2022 a les 18:26
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
