Un nen de 13 anys ha resultat ferit crític aquest dimecres a la tarda a Vilanova del Camí, a l'Anoia, per la caiguda de la branca d'un arbre, segons ha informat Protecció Civil. El succés s'ha produït en el marc de la tarda de tempestes que assolen bona part del país.
El cos d'emergències indica que el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha rebut l'avís de l'incident poc abans de les sis de la tarda i que ha enviat al lloc una dotació. El menor ha estat traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu d'Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat).
En declaracions a l'ACN, l'alcaldessa del municipi, Noemí Trucharte, ha explicat poc després de l'incident que no tenien encara informació sobre l'estat del nen, i ha relatat que un cop li ha caigut la branca a sobre un familiar l'ha dut al Centre d'Atenció Primària del municipi.
"No sabem l'estat del menor encara, sabem que li ha caigut una branca al cap i li ha fet una bretxa. En un principi l'han atès al CAP del municipi i d'allà l'han derivat a Sant Joan de Déu", ha indicat.
L'alcaldessa no ha pogut precisar tampoc l'hora ni el lloc on ha passat l'incident, que s'ha produït enmig d'una tempesta d'uns vint minuts que ha causat nombrosos desperfectes al municipi com ara arbres caiguts o carrers inundats.
[noticiadiari]2/238711[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/238677[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/238712[/noticiadiari]
Ferit crític un nen de 13 anys per la caiguda de la branca d'un arbre
Societat
El SEM ha traslladat el ferit a l'hospital Sant Joan de Déu d'Esplugues de Llobregat
- SEM -
- Víctor Arias
ARA A PORTADA
-
Política Tres anys del 23-J: què ha canviat (i què no) des de les últimes eleccions espanyoles? Oriol March
-
Societat Vuit ferits, dos de greus, per una explosió de gas a l’estació de metro de plaça de Sants de Barcelona Redacció
-
Societat Un nou esfondrament talla tres línies de Rodalies: no hi ha data pel retorn a la normalitat Natàlia Pinyol
-
Política Illa esquiva una «remodelació profunda» del Govern en l'equador del mandat Lluís Girona Boffi
Publicat el
31 d’agost de 2022 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Societat Desvien cinc línies d'autobús a l'entorn de la plaça de Sants de Barcelona per l'explosió de gas
-
Societat
L'Arquebisbat de Barcelona intervé tres fundacions diocesanes per presumptes irregularitats en la gestió
-
Societat PSOE i Sumar arriben a un acord per desplegar una nova pròrroga de lloguers més àmplia
-
Societat Un intern de Quatre Camins condemnat per homicidi s'escapa durant una sortida a Barcelona
-
Societat
Estabilitzat l'incendi del Baix Llobregat després de cremar 14 hectàrees
-
Societat
Desarticulen una organització criminal que distribuïa armes a Catalunya: el líder operava des de la presó
