La quarantena forçosa dels 250 estudiants de viatge de fi de curs a Mallorca al juliol portarà davant dels tribunals la directora general de Salut Pública, Maria Antònia Font. Un jutjat de Palma l'investiga per un presumpte delicte de prevaricació i detenció il·legal.
Diversos progenitors han presentat una querella per investigar les circumstàncies i els motius del trasllat dels estudiants que havien estat en contacte amb contagiats, un desplaçament vigilat per la Policia Nacional per portar-los a un hotel habilitat pel govern balear.
Els pares d'alguns dels joves van al·legar que els seus fills, alguns d'ells menors d'edat, estaven sent traslladats sense autorització.
[plantillacoronavirus]
Imputen la responsable de Salut Pública balear per confinar els estudiants del macrobrot de Mallorca
Un jutjat de Palma l'investiga per detenció il·legal arran d'una denúncia de diversos pares
- L'hotel on estan confinats els joves -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 20 de juliol de 2021 a les 18:25
Et pot interessar
-
Societat
Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N
-
Societat
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions
-
Societat
Els treballadors del metall tornen a tallar algunes carreteres aquest dijous al matí
-
Societat
El temps d'aquest dijous 30 d'octubre de 2025: núvols arreu i pluja a tres comarques
-
Societat
Almenys 69 persones sense llar han mort aquest any a Barcelona, segons la Fundació Arrels
-
Societat
L'Hospitalet també eliminarà tots els pisos turístics: cinquè municipi metropolità a prohibir-los
