La quarantena forçosa dels 250 estudiants de viatge de fi de curs a Mallorca al juliol portarà davant dels tribunals la directora general de Salut Pública, Maria Antònia Font. Un jutjat de Palma l'investiga per un presumpte delicte de prevaricació i detenció il·legal.
Diversos progenitors han presentat una querella per investigar les circumstàncies i els motius del trasllat dels estudiants que havien estat en contacte amb contagiats, un desplaçament vigilat per la Policia Nacional per portar-los a un hotel habilitat pel govern balear.
Els pares d'alguns dels joves van al·legar que els seus fills, alguns d'ells menors d'edat, estaven sent traslladats sense autorització.
[plantillacoronavirus]
Imputen la responsable de Salut Pública balear per confinar els estudiants del macrobrot de Mallorca
Societat
Un jutjat de Palma l'investiga per detenció il·legal arran d'una denúncia de diversos pares
- L'hotel on estan confinats els joves -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2021 a
les 18:25
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers reben 270 avisos per l'episodi de pluges
-
Societat El Metro de Barcelona comença el dia amb talls a dues línies pel temporal de pluges
-
Societat
Els serveis d'emergències busquen un conductor arrossegat per una riera a Olivella
-
Societat
Els afectats del Putxet veuen «molt allunyat» l’acord amb la Generalitat
-
Societat
Renunciar a la llengua
-
Societat
L'emergència oriental
