Els Mossos d'Esquadra investiguen dues agressions sexuals que s'han produït a les Franqueses del Vallès en només dos dies de diferència. La primera va tenir lloc divendres, quan un desconegut va agredir una dona quan intentava accedir al seu habitatge; i la segona va passar l'endemà, quan una veïna de Corró d'Avall accedia a un edifici de Corró d'Avall. De moment no hi ha cap detingut.
L'ajuntament franquesí ha emès un comunicat en què informa dels fets i s'ofereix l'ajuda de la policia local per poder resoldre les investigacions. També s'alerta que en les últimes hores s’ha tingut constància de la circulació d’un document policial intern a través de les xarxes socials amb informació sobre una persona posada en llibertat amb antecedents d’agressió sexual.
Per tot plegat el consistori fa "una crida a la calma i la serenor davant d’uns fets tan greus i demana que els ciutadans no difonguin cap tipus d’informació i/o imatge que pugui interferir la investigació o vulnerar el dret a la intimitat de cap ciutadà". També demanen "respecte a la privacitat de les víctimes i que no es participi en cap acció que promogui la circulació d’informacions falses".
El consistori també ha declarat "la més absoluta condemna a qualsevol tipus d’agressió sexual" i han explicat que treballen "per oferir a les víctimes atenció psicològica,
assessorament i acompanyament des de Polítiques Socials. Es continuarà treballant per prevenir qualsevol tipus d’agressió sexual amb accions que promoguin un municipi lliure de sexisme i violència masclista. L’Ajuntament de les Franqueses no tolera cap tipus de violència sexual i treballarà per erradicar-la d’una manera contundent. Cap agressió ha de quedar sense resposta".
Investiguen dues agressions sexuals en dos dies a les Franqueses
L'Ajuntament demana calma però destaca que no tolerarà cap tipus de violència sexual i "treballarà per erradicar-la d’una manera contundent"
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
Publicat el 20 de febrer de 2019 a les 15:08
Et pot interessar
-
Societat Més obres al Barça: l'Ajuntament dona llum verda a la reforma de la Masia
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona