Els Mossos d’Esquadra investiguen un home que es va gravar mentre conduïa un cotxe del cos policial sortint d’una benzinera de Gironella. Els fets van passar aquest cap de setmana, i en el vídeo, l’home que es fa anomenar “Parera”, fins i tot engega les sirenes del vehicle.
La investigació se centra ara en saber qui és el conductor del vehicle i com va arribar a les seves mans. També s’està investigant a quines denúncies administratives es pot enfrontar.
Aquest és un dels 40 cotxes híbrids que l’empresa Bergadana, del mateix municipi, ha entregat aquest matí a la policia catalana, on hi ha participat el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, i el conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent.
[plantillasuccessos]
Investiguen un home que es va gravar conduint un cotxe dels Mossos amb les sirenes posades
Els fets van passar aquest cap de setmana, sortint d’una benzinera de Gironella
- Cotxe dels Mossos d'Esquadra entregat aquest matí -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2021 a
les 22:04
Et pot interessar
-
Societat
Moren dues persones en un accident a l’A-2 a l'Anoia
-
Societat
L’informe Fènix i el vestit nou de l’emperador
-
Societat
Condemnar ecologistes o assumir-ho?
-
Societat
Música, pantalles gegants i datàfons als nous cultes de masses a Barcelona: «Volem arribar a tothom»
-
Societat
Prop de 40.000 persones es manifesten contra Pedro Sánchez a Madrid
-
Societat
«Els rics també maten»: així ha viscut l'Upper Diagonal la caiguda de Jonathan Andic
