Els Mossos d’Esquadra investiguen un home que es va gravar mentre conduïa un cotxe del cos policial sortint d’una benzinera de Gironella. Els fets van passar aquest cap de setmana, i en el vídeo, l’home que es fa anomenar “Parera”, fins i tot engega les sirenes del vehicle.
La investigació se centra ara en saber qui és el conductor del vehicle i com va arribar a les seves mans. També s’està investigant a quines denúncies administratives es pot enfrontar.
Aquest és un dels 40 cotxes híbrids que l’empresa Bergadana, del mateix municipi, ha entregat aquest matí a la policia catalana, on hi ha participat el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, i el conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent.
[plantillasuccessos]
Investiguen un home que es va gravar conduint un cotxe dels Mossos amb les sirenes posades
Els fets van passar aquest cap de setmana, sortint d’una benzinera de Gironella
- Cotxe dels Mossos d'Esquadra entregat aquest matí -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Els regidors del PSC de Ripoll es rebel·len contra la direcció pel cessament: «És una decisió unilateral» Bernat Surroca Albet
-
Trituradora de regidors a Ripoll: set dels onze rivals d'Orriols ja han plegat Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
«Amb el cor a mil»: Rosalía, emocionada, torna a casa i triomfa amb un espectacle sense precedents Laura Vilalta
-
Barcelona s'entrega a Rosalía i ella s'emociona en català: «No volia plorar tan aviat, hòstia!» Laura Vilalta | Neus Climent
-
Publicat el
29 de novembre de 2021 a
les 22:04
Et pot interessar
-
Societat
El Clínic presenta la primera guia d'atenció per a persones trans
-
Societat
Ofensiva des dels Països Catalans perquè l'ONU inclogui la llengua als drets humans
-
Societat
Els sindicats d'educació sotmeten a consulta les futures vagues: quatre escenaris sobre la taula
-
Societat
La Fundació Bofill reneix sota el nom d'Equitat.org: «És una declaració d'intencions»
-
Societat
Ni un patró cruel ni un treballador barrut
-
Societat
Apartur insisteix amb el Mobile per salvar-se: un de cada quatre congressistes va dormir a un pis turístic
