Israel torna al confinament total. L'executiu de Bejamin Netanyahu, molt criticat per la gestió de la pandèmia, ha ordenat aturar l'activitat durant tres setmanes per frenar la segona onada de contagis del Covid-19 després d'un notable ascens de casos positius en el darrer mes. El país és el primer de l'economia avançada en reconfinar-se de nou després de registrar més de 4.000 contagis diaris en les darreres setmanes. Israel té nou milions d'habitants.
Els israelians només podran sortir a una distància de mig quilòmetre de les seves cases, a excepció dels serveis essencials, encara que l'aeroport Ben Gurionde Tel Aviv seguirà operant.
Israel va ser dels primers països en controlar la pandèmia a inicis del 2020 amb mesures ràpides de confinament, però en aquesta ocasió no ha pogut aplanar la corba sense necessitat de recloure la ciutadania als habitatges. La mesura s'aplicarà a partir d'aquest proper divendres i coincidirà amb l'any nou jueu.
Israel, el primer país en tornar a confinar la població en la segona onada de contagis
Els ciutadans no podran sortir a més de mig quilòmetre dels seus habitatges
- Israel torna al confinament -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2020 a
les 19:49
Et pot interessar
-
Societat
Detingut per 18 robatoris amb força a vehicles en un aparcament privat de l’Eixample
-
Societat
Barcelona, la ciutat que sempre va mirar al Mediterrani
-
Societat
El govern espanyol preveu que els passatgers del creuer amb hantavirus acabin a casa la quarentena
-
Societat
Els estudiants afegeixen pressió a Educació amb una nova jornada de vaga
-
Societat
Cues quilomètriques a les carreteres en l'operació sortida per la segona Pasqua
-
Societat
El pla contra la multireincidència dels Mossos redueix un 40% els fets delictius al bus urbà de Barcelona
