El Ministeri de Salut israelià ha detectat que la vacuna de Pfizer té un 30% menys d'efectivitat contra la variant Delta del coronavirus de la que té contra la resta de soques, segons publica Financial Times. En concret, les dades recopilades situen en un 64% el nivell de protecció del fàrmac, per sota del 94% que recullen els estudis publicats sobre el fàrmac fins ara.
Una menor efectivitat de les vacunes contra la nova soca del virus podria estar darrere de l'augment de casos a Israel, un dels estats amb més població vacunada i que des que va aixecar les restriccions contra la Covid-19 fa un mes ha notificat un increment de casos.
Un altre estudi de l'Agència de Salut Pública del Regne Unit va situar en un 79% el grau d'efectivitat de les vacunes de Pfizer i AstraZeneca contra la variant Delta, tretze punts per sota del nivell de protecció contra la variant alfa, la que predominava fins a l'extensió de la nova soca.
[plantillacoronavirus]
Israel rebaixa l'eficàcia de la vacuna de Pfizer contra la variant Delta
La protecció del fàrmac contra la soca del coronavirus és un 30% menor, segons l'estudi
- Vacunació de la franja de 1987 a 1991 -
- Salut
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juliol de 2021 a
les 17:52
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona descobreix una placa en memòria de Carmen de Mairena
-
Societat
Plataforma per la Llengua reclama l'etiquetatge en català d'Aneto: «No ha entès l'arrelament»
-
Societat
Enxampen un taxi sense llicència ni assegurança, ITV caducada i el conductor dona positiu en drogues
-
Societat
«La llum neix del dolor»
-
Societat
Ferrocarrils crea un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
Els Mossos detenen 87 persones amb gairebé 300 antecedents acumulats en un dispositiu a Barcelona
