El Ministeri de Salut israelià ha detectat que la vacuna de Pfizer té un 30% menys d'efectivitat contra la variant Delta del coronavirus de la que té contra la resta de soques, segons publica Financial Times. En concret, les dades recopilades situen en un 64% el nivell de protecció del fàrmac, per sota del 94% que recullen els estudis publicats sobre el fàrmac fins ara.
Una menor efectivitat de les vacunes contra la nova soca del virus podria estar darrere de l'augment de casos a Israel, un dels estats amb més població vacunada i que des que va aixecar les restriccions contra la Covid-19 fa un mes ha notificat un increment de casos.
Un altre estudi de l'Agència de Salut Pública del Regne Unit va situar en un 79% el grau d'efectivitat de les vacunes de Pfizer i AstraZeneca contra la variant Delta, tretze punts per sota del nivell de protecció contra la variant alfa, la que predominava fins a l'extensió de la nova soca.
[plantillacoronavirus]
Israel rebaixa l'eficàcia de la vacuna de Pfizer contra la variant Delta
La protecció del fàrmac contra la soca del coronavirus és un 30% menor, segons l'estudi
- Vacunació de la franja de 1987 a 1991 -
- Salut
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juliol de 2021 a
les 17:52
Et pot interessar
-
Societat
«Hem fet les coses diferents que Madrid»: com es paga el viatge del Papa a Catalunya?
-
Societat
Govern i Tercer Sector Social signen un acord amb 150 milions en dos anys per a pobresa infantil i sensellarisme
-
Societat
Un cotxe incendiat i quatre ferits en un accident a Sant Sadurní d'Anoia
-
Societat
La frase de Maria Eugènia Gay amb micròfon obert que indigna treballadors de serveis municipals
-
Societat
David Bondia i Gemma Calvet, únics aspirants a la Sindicatura de Greuges de Barcelona
-
Societat
8.000 assistents i 600 cantaires: així rebrà la Sagrada Família al Papa
