La Fiscalia Provincial de Barcelona vigilarà la celebració del concert de naturalesa neonazi que està previst pel Dia de la Hispanitat a Sabadell. Una nota remesa pel fiscal encarregat dels delictes d'odi i discriminació, Miguel Ángel Aguilar, informa que si bé no té competències per prohibir l'acte feixista, la Fiscalia "romandrà atenta, com sistemàticament va fent en actes públics d'aquesta naturalesa".
En aquest sentit, remarca que els Mossos d'Esquadra porten una setmana investigant els fets i que es vigilarà la celebració del concert per comprovar si es cometen fets constitutius de delicte de provocació de l'odi, la violència o la discriminació contra grups.
Segons la Fiscalia, en cas de cometre algun tipus de delicte per raó del seu origen, raça, ètnia, orientació o identitat sexual, discapacitat o religió o bé de difusió d'idees que justifiquin el genocidi, s'emprendran les accions penals que correspongui segons la llei.
La Fiscalia vigilarà el concert neonazi de Sabadell
Els Mossos romandran atents a possibles actes de racisme
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’octubre de 2011 a
les 16:17
Et pot interessar
-
Societat
De mossos i de mestres
-
Societat
La pacient aïllada al Clínic, negatiu per hantavirus
-
Societat
Veïns del Raval contra el desallotjament de «l'últim espai autogestionat del barri»
-
Societat Un viatger, amb símptomes d'hantavirus després de ser evacuat del creuer
-
Societat
Grafitejar el trens: una dosi d'adrenalina cada cop més perseguida i poc entesa
-
Societat
Oriol Mitjà, assessor del govern canari en la crisi de l'hantavirus
