Les autòpsies preliminars dels cadàvers han permès constatar que la hipotèrmia és una de les causes de la mort del Mohammed i l'Amine, els dos homes sense sostre que van morir a Barcelona la setmana passada.
Tots dos dormien al carrer en plena onada de fred i les autòpsies estableixen que a més de la hipotèrmia les afectacions cardíaques i pulmonars també van ser causa de la mort. Es confirma, doncs, que la mort va ser causada per causes naturals, tal com apuntava des de l'inici la investigació.
Així ho ha comunicat aquest dilluns al migdia el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, després que el jutjat d'instrucció número 14 de la capital, que instrueix el cas, hagi rebut la informació de les autòpsies.
[noticiadiari]2/214202[/noticiadiari]
Ara el jutjat està pendent de les anàlisis complementàries per descartar o conèixer la possible influència de tòxics mitjançant proves químiques, biològiques i toxicològiques.
La hipotèrmia, causa de la mort dels dos sensesostre a Barcelona
El jutjat que instrueix el cas ja ha rebut les autòpsies preliminars
Ara a portada
-
-
Política ERC avala la nova injecció de crèdit d'Illa a canvi d'incidir en la resposta als aranzels Sara Escalera
-
Política L'oficialitat del català: entre la discreció i una pròrroga de Junts a Sánchez que no és eterna Bernat Surroca Albet
-
Societat Qui serà el nou Papa? Guia per entendre els equilibris d'una decisió transcendental Pep Martí i Vallverdú
-
Publicat el 18 de gener de 2021 a les 14:34
Actualitzat el 18 de gener de 2021 a les 14:35
Et pot interessar
-
Societat Canvis al bus nocturn de l'àrea de Barcelona amb dues noves línies
-
Societat Un de cada quatre catalans rep atenció d'alguna entitat social
-
Societat La impunitat d'una discriminació lingüística a l'hospital arriba als tribunals
-
Societat Interior rebutja la protesta a l'AP-7 i redirigeix els veïns a l'N-340 a Alcanar