Les autòpsies preliminars dels cadàvers han permès constatar que la hipotèrmia és una de les causes de la mort del Mohammed i l'Amine, els dos homes sense sostre que van morir a Barcelona la setmana passada.
Tots dos dormien al carrer en plena onada de fred i les autòpsies estableixen que a més de la hipotèrmia les afectacions cardíaques i pulmonars també van ser causa de la mort. Es confirma, doncs, que la mort va ser causada per causes naturals, tal com apuntava des de l'inici la investigació.
Així ho ha comunicat aquest dilluns al migdia el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, després que el jutjat d'instrucció número 14 de la capital, que instrueix el cas, hagi rebut la informació de les autòpsies.
[noticiadiari]2/214202[/noticiadiari]
Ara el jutjat està pendent de les anàlisis complementàries per descartar o conèixer la possible influència de tòxics mitjançant proves químiques, biològiques i toxicològiques.
La hipotèrmia, causa de la mort dels dos sensesostre a Barcelona
El jutjat que instrueix el cas ja ha rebut les autòpsies preliminars
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2021 a les 14:34
Actualitzat el 18 de gener de 2021 a les 14:35
Et pot interessar
-
Societat Una important companyia d'autobusos es passa al català
-
Societat Més de 40 entitats presenten un manifest per demanar la universalització del lleure d'estiu
-
Societat La consellera de Drets Socials va conèixer «recentment» el cas de la menor prostituïda sota tutela de la DGAIA
-
Societat El temps d'aquest divendres 16 de maig: torna el sol com a preludi d'un cap de setmana calorós
-
Societat Noms inventats als carrers de Barcelona
-
Societat El Pla de Barris a Ciutat Vella: de formar veïns per rehabilitar finques a reforços educatius