En Biel és un nen que té 4 anys i 9 mesos, però que ja ha assistit a sis manifestacions de la Diada Nacional. La seva mare, Thaís Marcer, és de Camprodon (el Ripollès) i va anar a la concentració del 2012 a Barcelona quan estava embarassada. A partir de llavors, ha seguit manifestant el seu sentiment independentista a les cinc mobilitzacions següents. Enguany, mare i fill han tornat a baixar a la capital catalana, i han seguit immortalitzant el moment amb una foto que han volgut compartir amb NacióDigital.
La intenció de la família, que actualment resideix a la Roca del Vallès, era la d'anar al tram 212, al passeig de Sant Joan, però no han pogut arribar-hi per l'afluència de gent a la zona. Finalment, doncs, s'han quedat al carrer Roger de Flor.
Thaís Marcer, declarava abans de la manifestació: "Vull que el meu fill creixi en un país lliure, on no s'oprimeixin els ideals, on la diversitat sigui riquesa, on s'estimi de totes les maneres possibles, on no es subvencioni cap tipus de religió, on s'escolti al poble per prendre decisions, on els delictes no quedin impunes i tots siguin iguals davant la llei, on tinguem un sistema educatiu reformat, en condicions i respectuós amb els infants i un sistema sanitari envejable".
Barcelona es tenyeix de groc per la Diada
La manifestació d'aquest dilluns 11 de setembre ha reunit a un milió de persones a Barcelona, segons la Guàrdia Urbana. Un gran símbol "+" ha fet que quatre pancartes avancessin entre la gent que es concentrava al centre de la ciutat comtal, fins a arribar a la confluència entre el passeig de Gràcia i el carrer Aragó. Posteriorment, un acte ha conclòs la concentració a la plaça de Catalunya, amb diferents parlaments.
La història d'en Biel, el nen de 4 anys que ha anat a les sis manifestacions de la Diada
Societat
La família, de Camprodon, no ha pogut arribar al seu tram per l'afluència de gent |Thaís Marcer va assistir a la concentració del 2012 quan estava embarassada
ARA A PORTADA
-
Política Sánchez anuncia ajudes que doblaran l'assegurança obligatòria per a les víctimes d'Urda Bernat Surroca Albet
-
-
Política L'accident de Toledo enfonsa el PSOE i dona «supermajoria» al bloc PP-Vox, segons «El Mundo» Gerard Mira
-
Societat Renfe enllesteix noves mesures de seguretat amb els maquinistes per evitar accidents a l'alta velocitat Natàlia Pinyol
-
Política Illa demana mantenir l'alta velocitat Barcelona-Madrid mentre es fan obres de millora Bernat Surroca Albet
Publicat el
11 de setembre de 2017 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Tallada l'L2 entre La Pau i Gorg durant un mes: afectacions i servei alternatiu
-
Societat
Els lloguers de temporada s'enfonsen a Catalunya
-
Societat
Una apagada a La Palma deixa tota l'illa sense llum
-
Societat Obren un expedient contra Glovo, Uber Eats i Amazon per fer treballar els «riders» durant el temporal
-
Societat
Retards a Rodalies per dues incidències
-
Societat
Reobre la xocolateria més antiga de Barcelona: «Intentem conservar un negoci històric»
