La Diputació de Lleida ha finalitzat les obres de condicionament, millora i eixamplament de la carretera LV-7021 d’Artesa de Lleida al Cogul, al tram corresponent entre Aspa i el Cogul, del PK 7+560 al PK 8+760. El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, serà l’encarregat d’inaugurar, el pròxim diumenge, aquesta carretera que evita que els vehicles circulin pel traçat que travessa el municipi d'Aspa, al Segrià.
Es tracta d’un tram de 1.200 metres de longitud que passa per l’est del municipi d’Aspa i abandona el traçat actual que travessa el poble. S’ha fet un nou traçat en variant de 1.200 metres amb noves interseccions al nord i sud de la població per connectar l’entrada i sortida del poble amb la carretera existent.
Les obres han inclòs la construcció d’un terraplè de 22.000 metres cúbics per construir la calçada, que té una amplada de 7 metres.
La LV-7201 deixa de passar pels carrers d'Aspa
Diumenge s'inaugura la variant de la carretera que evita el pas pel centre de la població
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’abril de 2013 a les 17:49
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen el suïcidi d'un nen de 9 anys el dia de Nadal al País Valencià
-
Societat
Julio Iglesias obligava les treballadores a fer-se proves d'ITS i ecografies per descartar embarassos
-
Societat
Detenen un home a França per intentar matar el fill de la parella a Barcelona
-
Societat
El doble de recaptació i 50 milions per a habitatge: així canvia la taxa turística
-
Societat
Moren dos pacients oncològics de l'Hospital de Burgos per rebre sis vegades més tractament del prescrit
-
Societat De Serrat a l'Himne del Real Madrid: les cent cançons més sol·licitades als funerals de Catalunya
