[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=O1ePpIEa-nE[/youtube]
L’estiu climàtic comença l’1 de juny i aquesta ha estat la primera tarda de fortes tempestes a Catalunya. Tal i com s’esperava, han afectat principalment la meitat oest de Catalunya.
Els registres han oscil·lat entre els 50 i els 80 litres en comarques com la Cerdanya, el Berguedà, el Baix Ebre, el Baix Camp i la Conca de Barberà, entre d'altres que ja estaven en alerta per pluges intenses.
Una de les imatges més impactants ha estat la forta calamarsa de Ribes de Freser, al Ripollès, que primer ha convertit els carrers en torrrents i després en una «nevera» gegant. Les màquines llevaneus han hagut d’actuar per recuperar la normalitat.
La tempesta converteix Ribes de Freser en una «nevera» gegant
La suma de pluja intensa i calamarsa ha requerit l'ajuda de màquines llevaneus

Ara a portada
Publicat el 17 de juny de 2021 a les 19:26
Et pot interessar
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa