[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=O1ePpIEa-nE[/youtube]
L’estiu climàtic comença l’1 de juny i aquesta ha estat la primera tarda de fortes tempestes a Catalunya. Tal i com s’esperava, han afectat principalment la meitat oest de Catalunya.
Els registres han oscil·lat entre els 50 i els 80 litres en comarques com la Cerdanya, el Berguedà, el Baix Ebre, el Baix Camp i la Conca de Barberà, entre d'altres que ja estaven en alerta per pluges intenses.
Una de les imatges més impactants ha estat la forta calamarsa de Ribes de Freser, al Ripollès, que primer ha convertit els carrers en torrrents i després en una «nevera» gegant. Les màquines llevaneus han hagut d’actuar per recuperar la normalitat.
La tempesta converteix Ribes de Freser en una «nevera» gegant
Societat
La suma de pluja intensa i calamarsa ha requerit l'ajuda de màquines llevaneus
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juny de 2021 a
les 19:26
Et pot interessar
-
Societat
Collboni anuncia ara que demanarà a l'Estat canviar la llei per poder regular els lloguers comercials
-
Societat Detenen un home acusat de provocar tres incendis forestals al Prat de Llobregat
-
Societat La terapeuta dels Andic va dissenyar una teràpia de xoc a Montserrat: volia sotmetre'ls a una «situació extrema»
-
Societat
Barcelona tindrà un pregó familiar: Toni Falgueras, del celler Gelida, encetarà la Mercè 2026 amb la seva filla
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
