L’empresa emergent de capital francès Toro Development ha traslladat la seva seu central de Taiwan a Barcelona per estar més a prop del seu mercat objectiu, l'europeu. Des del 2007, es dedica a l’àmbit mobile wallet. Aquest sistema, a través dels telèfons intel·ligents i amb el màxim nivell de seguretat, permet fer el pagament de qualsevol import a tot tipus de comerços o transports. Facilita també l'accés a espais on és necessària la identificació personal.
Per a l'obertura de la seu central a Barcelona, Toro ha comptat amb el suport de Catalonia Trade&Investment, l'àrea d'atracció d'inversió estrangera de la Generalitat. A més, l'empresa ha obtingut 1,9 milions d'euros de finançament de la convocatòria per a pimes SME Instrument, un dels nous programes de l'Horizon2020 orientat específicament a les pimes. El Govern, a través d'ACCIÓ, assessora les empreses catalanes en tots els passos per accedir a aquest finançament.
El CEO de la companyia, Laurent Renard, opina que "Barcelona és la ciutat més dinàmica de l'Estat per a la indústria TIC ja que tant la Generalitat com l'Ajuntament han apostat pel sector mòbil". Això es reflecteix, ha dit, en el fet que el Mobile World Congress se celebri a Barcelona fins all 2023.
El passat 2015, Toro Development va facturar prop d'1,3 milions d'euros incrementant en més d'un 60% els ingressos de fa dos anys. Per a l’oficina de Barcelona, Toro compta amb 30 treballadors, de 7 nacionalitats diferents, dels quals 5 provenen del país asiàtic. La previsió de la companyia és arribar a la quarantena aquest 2016.
L'empresa tecnològica Toro Development trasllada la seu central de Taiwan a Barcelona
La companyia es dedica al pagament a través del mòbil
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
17 de gener de 2016 a
les 17:58
Actualitzat el
21 de gener de 2016 a les
17:14
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona, la ciutat que sempre va mirar al Mediterrani
-
Societat
El govern espanyol preveu que els passatgers del creuer amb hantavirus acabin a casa la quarentena
-
Societat
Els estudiants afegeixen pressió a Educació amb una nova jornada de vaga
-
Societat
Cues quilomètriques a les carreteres en l'operació sortida per la segona Pasqua
-
Societat
El pla contra la multireincidència dels Mossos redueix un 40% els fets delictius al bus urbà de Barcelona
-
Societat
Desconvocada la vaga a Rodalies prevista pel 27 de maig i el 5 de juny
