El 72,5% restant són bicicletes, registre que suposa un rècord i un increment de 4,6 punts. Analitzant cada tipologia de vehicle inclosa, la més comuna és la bicicleta d'ús urbà (32,2%), seguida del Bicing (24,1%) i la bicicleta plegable (15,4%). Si bé, no hi ha dubte que la versió elèctrica de la bici pública s'imposa cada vegada més a la mecànica i els usuaris en reclamen una major disponibilitat. De fet, el BACC demana migrar totes les bicicletes de Bicing a la versió elèctrica per fomentar l'ús més gran d'aquest sistema.
D'altra banda, l'informe posa l'accent en la problemàtica de la bretxa de gènere als carrils bici de Barcelona. I és que només tres de cada 10 usuaris (amb qualsevol vehicle) són dones. Tot i que els motius poden ser diversos, des del BACC consideren urgent revisar el disseny de la infraestructura amb perspectiva de gènere per fer-la més inclusiva.
CAT BACC Informe Radiografia Ciclista Barcelona 2023 by naciodigital on Scribd
[impacte]