Gloria Marzo és una dona de Bilbao es va enamorar de Rodrigo Nogueira, el conegut com a "donjuan de Marín", a qui va conèixer a través d'internet. Ell era l'home de les mil cares, l'estafador de l'amor: "Volia treure diners, però també destruir vides", afirma ella. El seu idil·li va acabar en un jutjat quan va descobrir que ell no era qui deia i que l'havia estafat.
En aquest tipus d'engany, adverteix que hi ha tres coses que haurien de fer saltar les alarmes: La primera “que quan el coneguem estigui fora del país”, la segona que “casualment, al cap de poc temps de conèixer-nos, li passi una desgràcia, una cosa terrible, que el porti a demanar la nostra ajuda”.
Gloria és contundent amb la tercera de les pistes per sospitar que hi ha alguna cosa tèrbola després del perfil del nostre suposat amor: “Si et posa excuses per no quedar en persona i al tercer intent de trobar-vos a la vida real no ha estat possible, sospita", assegura.
Les tres alertes per identificar «els estafadors de l'amor»
Societat
Desenes de dones han estat enganyades per homes que es fan passar per persones que no són realment
- Les aplicacions són un mode de conèixer gent en temps de pandèmia. -
- Pixabay
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de gener de 2024 a
les 12:38
Et pot interessar
-
Societat
Els homes experimenten una caiguda del rendiment cognitiu quan interactuen amb dones, segons un nou estudi
-
Societat
Guia pas a pas: com ho han de fer els catalans que viuen fora per votar el 29-N?
-
Societat
Retards a l'R2, l'R2 nord i l'R11 per una incidència per actes vandàlics a Montcada
-
Societat Malson a l'alta velocitat entre Barcelona i Madrid: «Només ens han donat una ampolla d'aigua»
-
Societat
«S'ha de parlar d'expropiar habitatge als fons voltors»
-
Societat
Women Evolution, vuitena edició
